Foto zeszyt - Zachowaj wspomnienia !


                     

Fotozeszyt <3 

Skusiłam się na stworzenie fotozeszytu u Saal Digital. Otrzymałam bon o wartości 100 zł. za te pieniążki mogłam zakupić fotozeszt :) wybrałam 2 o różnych wymiarach. !

Na początku nie byłam pewna czy będe zadowolona myślałam że to będzie jak zwykły zeszyt i że kartki będą bardzo cieniutkie. Gdy tylko otrzymałam fotozeszyt byłam pod ogromnym wrażeniem. Nie spodziewałam się tak znakomitego efektu.
Kartki piękne i nie sa cieniutkie ! Zdjęcia wyglądają perfekcyjnie. Jest praktyczny, zajmuje niewiele miejsca, ponieważ nie ma grubej okładki.

   Zaprojektowanie fotozeszytu nie jest skomplikowane dzięki prostej i intuicyjnej aplikacji. Do wyboru mamy kilka formatów. 





 Fotozeszyt jest starannie wykonany, okładkę chroni sztywną matowa folia, zdjęcia mają ładną barwę, są wyraziste i nasycone, a kolory nieprzekłamane. Nie ma tutaj żadnych smug czy rozmytych kolorów. 

Z fotozeszytu jestem bardzo zadowolona, i wiem że zamówię ich więcej :)
Umieściłam tam zdjęcia moje, męża i dzieci. Taki fotozeszyt to wspaniała pamiątka na całe życie.
I rownież taki fotozeszyt to super pomysł na prezent. 



       Fotozeszyty przekonują papierem premium o gramaturze 200 g/m², matową folią ochronną oraz łączeniem spiralowym.
Indywidualny format: 7 formatów, od 10 x 15 do 30 x 42 cm 
Ostrość: 6-kolorowy druk wysokiej jakości


Indywidualna ilość stron: od 16 do 48 stron

Macie takie fotozeszyty ?
Jesteście zadowoleni ?

Produkt testowałam dzięki uprzejmości: 

Polecam !!
Moja ocena 10/10 <3


21 komentarzy:

  1. Świetny fotozeszyt, pierwszy raz spotykam się z takim czymś, super wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że to świetna pamiątka na bardzo długie lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moje ręce także ostatnio trafił fotozeszyt :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam fotozeszyt od firmy Saal. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za kilka lat na pewno cudownie się Wam będzie oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam fotozeszyt z tej strony i jestem zadowolona :) Świetna pamiątka na długie lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie u ciebie wygląda.
    ja się jakoś nie mogę przekonać do tego fotozeszytu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzialem foto książkę ale zeszyt ! Superancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie foto zeszyty są wspaniałą pamiątką! Mój młody dostał na komunię taką książkę. Rewelacja po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna pamiątka. Muszę sobie taka sprawić

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham zapisywać wspomnienia... cudowny zeszyt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam i chyba sama też się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna pamiątka :) ja robiłam u nich fotoksiążkę- jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentuje, jakość też na poziomie😊 czego chcieć więcej?👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger