Mięciutki puszysty sernik z wiaderka !

Zapraszam na pyszny sernik !! 
Bardzo łatwy w przygotowaniu, smaczny u mnie w domu znika w kilka chwil <3


Ciasto : 

1 szklanka mąki 
3/4 kostki  margaryny 
3 żółtka 
1 łyżeczka proszku do pieczenia Cykoria.
2 łyżki cukru 

Składniki na ciasto połączyć mikserem i wyłożyć na wysmarowana blaszkę .
Ja najpierw ucierałam margarynę z cukrem, potem dodawałam po jednym żółtku. Na końcu mąkę z proszkiem do pieczenia.
Ciasto ciężko wykładało się na blaszkę, ale polecam ponieważ jest rewelacyjne. 

Masa serowa :

1 kg sera w wiaderku najlepiej Wieluń. Mój Ulubiony.
6 żółtek
2 cukry waniliowe Cykoria.
3 budynie śmietankowe Cykoria.
3/4 szklanki oliwy
1 i 1/2 szklanki mleka  

Dodatkowo :

1 i 1/2 szklanki cukru 
9 białek 

Składniki na masę serową również zmiksować. 
Białka ubić na sztywno z cukrem i delikatnie łopatką połączyć z masą serową i wylać na blachę, wyłożoną papierem do pieczenia. 

Ja przygotowałam sernik w ten sposób : żółtka utarłam z cukrem waniliowym, dodałam budyń i dalej ucierałam. Następnie dodawaj po jednej łyżce sera. Na koniec olej i mleko chwilę miksuj aż produkty się połączą. Gdy wszystko połączysz dodaj ubitą na sztywno pianę z białek. Wymieszaj masę serową łyżką i wylej na blaszkę. 

Masy wychodzi bardzo duża ilość polecam miksować ser w dużej misce ( bardzo dużej )

Pieczemy w temperaturze 189-190 stopni przez 50-60 minut 

BARDZO WAŻNE !!

Po upieczeniu nie wyciągamy sernika z piekarnika :)
Sernik stygnie w piekarniku ( można lekko uchylić piekarnik )




Do przygotowania tego pysznego sernika polecam wam Twarożek kanapkowo - sernikowy od Wieluń. Mój Ulubiony. Sernik wychodzi bardzo puszysty mięciutki i doskonały ! <3 Nie ma lepszego :)


Jak najbardziej Polecam wypróbowanie tego przepisu <3 

29 komentarzy:

  1. Można zamienić margarynę na masło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można również spróbowałam zmienić i wyszedł doskonały :)

      Usuń
  2. Ooo mój mężczyzna tez robi pysznybsernik :D ale ten przepis musze sama wypróbować ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju kocham serniki 😊😊😊 mam już sprawdzony przepis ale2i ten wypróbuję 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale puszysty, uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie serniki , a dodając np brzoskwinie jest jeszcze pyszniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak wole serniki na kakaowym spodzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy w życiu nie robiłam swojego sernika hehe aż wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie robiłam sernika, ale łatwy przepis. mój uwielbia, ja nie znosze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja bym chciała umieć robić takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiał być pyszny, uwielbiam serniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś nie przepadałam za sernikiem, ale teraz bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam serki :) Narobiłaś mi apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serniki preferuje na zimno:) a ten twarożek Wieluński uwielbiam na kanapkach! Pycha😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Sernik uwielbiam i szkoda, że nie mogę tam do ciebie pójść i go skosztować. Mój wychodzi płaski, ale również smaczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. PYSZNY SERNIK ,LUBIĘ TEŻ ROBIC NA ZIMNO

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja córka uwielbia sernik mojej mamy. Ja nie potrafię takiego robić ale może z tego przepisu s8e uda

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam podobny przepis jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  18. Super przepis,napewno skorzystam. Dzieciaki z chęcią zjedzą 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja uwielbiam serniki, właśnie białe. Chyba będę miała zajęcie na przyszły weekend, narobiłaś mi ochoty! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. czy mozna zamiast ciasta na spód uzyc herbatników?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka wielkość blaszki? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a na jakiej wielkości blachę jest ten przepis?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger