Dresslily.com Haul zakupowy w 100 % udany


Witajcie kochani dziś chce wam pokazać jeden z moich ulubioną z dotychczasowych postów zakupowych. Tym razem zamówione ze strony www.dresslily.com Moim zdaniem to bardzo udane zakupy wszystko przyszło dość szybko. Zobaczcie sami

Pierwszą rzeczą są 3 kolorowe gąbeczki do makijażu. Są idealne bardzo mięciutkie i idealnie się nimi nakłada podkład. Jak najbardziej polecam. Takie gąbeczki możecie kupić TU KLIK



Kolejną rzeczą jest torebka, mała ale zawsze mi się marzyła taka i ten piękny kolor <3 Przyznam szczerze że nie spodziewałam się że będzie tak ładna. :) Jak najbardziej polecam



A to mój faworyt. Piękne pędzelki rybki :) Są fantastyczne. Miękkie świetnie malują.
Jestem z nim mega zadowolona, z wielką przyjemnością zakupie kolejny komplet. Polecam 




Choker bardzo ładny z łańcuszkiem przyszedł idealnie taki jak na zdjęciu. Idealnie wygląda na szyi. 


Ostatnia rzecz to piękna świecąca różdżka. Moja córka Amelka skakała z radości tak bardzo się jej podoba. Różdżka świeci na kolor czerwony i niebieski pięknie zmienia kolory. Jak najbardziej polecam. 




Bardzo proszę o kliknięcie w linki 
1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK
6. KLIK 


20 komentarzy:

  1. ostatnia pozycja to pewnie i mojej by się spodobała :D
    te pędzle mi sie jakos nie podobają , ale torebeczka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tej " różdżki " nie widziałam xd ale Anastazja to by była zadowolona xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Także zamówiłam te gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdzka super. Na pewno kazda mala ksiezniczka bedzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie ostatnio malutkie torebki. A różdżka to dla każdej gwiazdy malutkiej podstawa ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna rozdzka. Musze zamowic dla mojej coreczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Rowniez czekam na pierwsze zamowienie z tego sklepu :) torebka piękna :) różdżka napewno skradła by serce mojej corce

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle fajny dodatek do zdjęć. Torebka super, ale dla mnie za mała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rybie pędzelki świetne :) i ta świecąca różdżka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka mini, super!
    I te pędzelki z ogonkami szturmem biorą internet:) są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie pędzle mi się spodobały, torebki małe lubię od zawsze. Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle są bardzo oryginalne, a te gąbeczki do pudru mam już od dawna z zakupów na Rosegal. Ta różdżka na pewno spodobałaby się Hani :) Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo różdżka jest cudna :D A torebeczka taka od dawna nam się marzy! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam torebki zatem to właśnie torebka najbardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam taki beauty blender i sprawuje się świetnie, nie wyobrażam sobie teraz rękoma wklepywać fluid ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger