Obraz na płótnie czerwone Maki - BIMAGO

Obrazy.... 
Jak ja uwielbiam tak śliczne obrazy we wnętrzach, dekorować nimi salony i inne pokoje lub np kuchnie.  
Kocham gdy w domu mam piękne obrazy i tak ładnie zdobią wnętrze. Tym razem wybrałam obraz maki na płótnie.  Uwielbiam kwiaty, a dzięki biało czerwonym kolorom na obrazie, mogę rozświetlić wietrzę salonu.

Obraz składa się z 5 pięknych i starannie wykonanych części. 


Obraz wygląda identycznie jak na zdjęciu załączonym na stronie BIMAGO 
Przy zamawianiu obrazu możecie wybrać dowolny rozmiar technikę oraz krosno malarskie. Jest to duże udogodnienie. Każdy kupi taki obraz jaki potrzebuje. Cena obrazu do jakości jest rewelacyjna. Jakość pierwsza klasa, wykonanie starannie i bardzo dobrze dopracowane, nic nie wystaje nie odstaje jest perfekcyjnie wszystkie części do siebie pasują.

Obraz przyszedł w bardzo szybkim czasie, pięknie zapakowany. Idealnie nadaje się taki obraz na prezent. Ja uwielbiam obrazy i już znalazłam kolejny na stronie Bimago jaki zakupie ale tym razem będzie to prezent dla Mamy. 

Obraz jest piękny i serdecznie polecam każdemu wielbicielowi kwiatów, maki są jednymi z moich ulubionych kwiatów dlatego też wybrałam ten obraz.  Ale na stronie znajdziecie wiele innych produktów takich jak : Obrazy, fototapety, tapety, parawany, naklejki na ścianę, obrazy na szkle.

Zobaczcie sami jak pięknie wygląda na zdjęciu.
A już niebawem zawiśnie na ścianie. Nie mogę się już doczekać aż mój Mąż go powiesi. Pokaże go wtedy również wam.



  • Rozmiar:100 x 50 cm

Rozmiar części:
20x30 20x40 20x50 20x40 20x30 cm
Technika:
  • Wydruk na płótnie



  
Ta 5-częściowa kompozycja z kwiatami doskonale sprawdzi się w kobiecej sypialni lub eleganckim salonie. Maki w obrazie “Maki - Czerwony cud” zyskały artystyczny polot. Ponadto, perfekcyjne wykorzystanie barw sprawi, że obraz “Maki - Czerwony cud” rozświetli Twoje pomieszczenie intensywnymi kolorami



Jak najbardziej Polecam taki obraz oraz inne produkty od BIMAGO. Ceny bardzo atrakcyjne i wysyłka expresowa. Towar zgodny z opisem. Rewelacja.

A wy macie podobne obrazy ?
Lubicie dekorować wnętrze obrazami ?
Dajcie znać w komentarzu :)

Moja ocena 10/10 


38 komentarzy:

  1. Takie nadruki na ścianie pięknie komponują się, zrób zdjęcie jak wygląda to na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten obraz :) mała rzecz, a potrafi zrobić ładny i przytulny efekt w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam parę obrazów w domu bardzo lubię obrazy na płótnie, ale takiego jak ten czyli kilka części złączone w jedność nie mam a bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki obraz, jednak cały czas nie mogę się na niego zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty to zawsze najbardziej wdzięczny temat przewodni 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Super obraz i te kolory, które prawie do wszystkiego pasują;-) Ja też lubię obrazy, wtedy wnętrze wygląda ciekawie i ładnie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny obraz pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny obraz, tez uwielbiam obrazy tego typu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten sklep - zamawiałam u nich mapę dla syna w postaci tablicy korkowej - bardzo fajna a wykonanie ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście wykonane są bez zarzutu. :) Osobiście nie podoba mi się wzór, ale jeżeli mają w ofercie coś w moim guście z chęcią bym zamówiła.
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam od nich podobny obraz, ale z róża i jest także piękny xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny obraz. Ma piękne wyraziste kolory i widać, że został bardzo starannie wykonany. Ja właśnie wieszam obraz ze storczykami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow naprawdę wygląda fajnie ❤ moja siostra uwielbia takie klimaty, akurat wprowadziła się do niego mieszkania, więc z chęcią sprawie jej taki prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam obrazy. Sama mam w salonie jeden ale za to duzy. Kupilam z ikei taki duzy - most. Twoje kwiaty prezentuja sie pieknie. Czekam na zdj jak wygladaja na scianie 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Z niecierpliwością czekam jak będzie prezentował się na ścianie 😍😍
    Też przydalby się do pokoju taki. Taka duza sciana...a taka pusta :( Ale póki co nie mogę trafić na taki, na którego widok będzie jedno wielkie WOW!
    Może się to w końcu wydarzy 😉😉😁😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam maki, a ten obraz jest fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny, ja niestety póki co nie mam gdzie wieszać obrazów.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne maki i ogólnie obraz, zastanawiałam się czy nie zamówić, ale nie mogę się zdecydować na wzór/obrazek/zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj kochana, wybrałaś przepiękny obraz! Lubimy takie składane z kilku części :) Jak dla nas rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obraz jest CUDOWNY taki w moim klimacie jestem pewna że gdybym miała wybierać to również bym wybrała ten. Super.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam obrazy, ktore idealnie wpasowuja sie w wystroj wnetrza :). Piekne maki!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi sie pdooba ten obraz, doda uroku kazdemu wnętrzu

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się takie obrazy. Nawet ostatnio szukaliśmy czegoś podobnego. Chętnie zamówię coś z tej strony, co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki obraz jest piękną dekoracją, jak będę dekorować salon to na pewno będę pamiętać o tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  25. mam podobny w salonie wygląda prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł z takim rozłożeniem obrazu na kilka ale grafika nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, przydał by się i mnie taki obraz do przed pokoju, póki co jest wielka gola ściana.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda naprawdę pięknie. Ładnie by się wyróżniał na moich białych ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię obrazy ale mam ich trochę za dużo w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w Bimago zamówiłam obraz do pokoju mojego syna. W sumie to mapa świata na tablicy korkowej. Jest rewelacyjna i syn był zachwycony z takiej niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda pięknie, ale u mnie na ścianach już brak miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię takie obrazy, nawet posiadam jeden z motywem bonsai:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny jest ten obraz. Bardzo podobają mi się takie na płótnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Do każdego stylu wnętrza można dobrać fototapety https://uwalls.pl/, które ozdobią je i właściwie rozstawią akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obraz zawsze był świetnym elementem dekoracyjnym w kazdym pomieszczeniu, mi bardzo podoba się salon gdzie ma dopasowane do wnętrza obrazy. Sam bym takichciał mieć salon z obrazami, ale nie za dużo. Szukam inspiracji na urządzenie salonu i znalazłam fajne realizacje tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-salonu-online .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger