Wieluń - Mój Ulubiony

Co przygotować z takiej ilości twarożka kanapkowo sernikowego ???
Hmm.. dla mnie to proste pyszny sernik nie ma nic lepszego jak coś słodkiego i pysznego na te chłodne wieczory. Znacie już twarożek Wieluń. Mój Ulubiony. ? Ja go ubóstwiam. Jeden z lepszych a serniki wychodzą fantastyczne. Zobaczcie sami.




A z tego Twarożku przygotowałam małe babeczki <3 
Kruche ciasto na spodzie jest morela i ser <3 Ser przygotowałam identycznie jak w przepisie na sernik. Moja Córka Amelka i Mąż Uwielbiają takie babeczki. Idealnie nadają się na przekąskę w pracy czy w przedszkolu. Moim zdaniem wyglądają bardzo ładnie goście byli zachwyceni. 


Kolejna rzecz to pyszny sernik a przepis na niego znajdziecie TU. Sernik wyszedł niesamowicie pyszny ledwo zdążyłam zrobić zdjęcia a już mało go zostało. Domownicy uwielbiają sernik i znikł i kilka chwil. A z dodatkiem tego twarożku wychodzi niesamowicie smaczny i puszysty. Palce lizać. 


Jak najbardziej polecam Wieluń. Mój Ulubiony.
Jak wam podobają się moje wypieki ?
Lubicie takie smakołyki ? Dajcie znać w komentarzach. :)

Moja ocena 10/10




22 komentarze:

  1. Ale mi narobiłaś ochoty na sernik! A ja na diecie :O

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej! Taki sernik bym zjadła! Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko pieke, a sernika nie lubię. ale moj uwielbia, wiec chetnie siegne po przepis i mu zrobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Często kupuję twarożki tej firmy :) te babeczki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serniki jadlabym bez końca. I mialam robic w niedziele ale zjawił się moj brat z wizytą i już na zakupy nie zdążyłam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie, szczególnie w wersji sernikowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych serków ale serniczek bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten twaróg, jest niezastąpiony. Twarogowe bułeczki czy makaron z nim smakuje doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biały sernik jest moim ulubionym ciastem, najlepiej zawsze piekła go moja ciocia-zawsze jak dzwoniła, że ma w domu sernik to do niej jechałam, mniam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja córka uwielbia sernik, a najbardziej lubi sernik mojej mamy i wcale jej sie nie dziwię, bo ja też bardzo lubię. Smacznie wyglądają twoje wypieki

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten twarożek:) Kiedyś pracowałam jako hostessa i byłam na degustacji tego twarożku! Od tamtej pory uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sernik uwielbiam ale ze sklepu sama bym nie potrafiła zapewne

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sernik, ale nigdy sama nie robilam.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam sernik <3 mniam <e chyba poprosze swego mezczyzny zeby taki upichcil xd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger