GAMISS - Buty dla Kobiet

Witajcie dziś pokaże wam kilka moich propozycji bucikowych dla każdej Kobiety.
Ja uważam że każda z nas powinna posiadać w swojej garderobie buty wygodne i szpilki a to kilka z nich jakie wpadły mi w oko w sklepie Gamiss

Pierwsze z nich to oczywiście szpilki są fenomenalne bardzo mi się spodobały takie kolorowe, są inne od wszystkich.  Pasowały by na wiele okazji ślub chrzest lub po prostu na wyjście do restauracji w małej czarnej. A wam spodobały się ??



Kolejne to coś ala adidasy na platformie delikatnej. Wydają się być bardzo wygodne. Co o nich sądzicie. Chyba się skuszę na takie. 



Szpilki ombre, są piękne bez dwóch zdań. Mam ochotę ich kupić i chyba to zrobię. Bardzo mi się spodobały a niebawem zbliża się wiosna i lato a mam kila wesel wiec byłaby to świetna okazja do założenia ich <3 



Ostatnie to botki bardzo lubię takie buty wyższe i taki styl. Oczywiście muszę je mieć jeszcze nie wiem kiedy ale kiedyś je zamówię bo strasznie mi się spodobały. A wam ?



Jak tam spodobały się wam moje propozycje ??
Dajcie znać w komentarzach :)

Poklikajcie w linki Gamiss.

26 komentarzy:

  1. Czarno-czerwone są najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze szpilki są bardzo ciekawe - te ombre mam, ale w innym odcieniu - polecam - są mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno czerwone podobają mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty przypominające Adidasy bardzo mi się podobają. Do mojego stylu, leginsów i tuniki są doskonałe. Nawet kolor bardzo i się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne są te pierwsze szpilki, takie nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twoich propozycji najbardziej podobają mi się szpileczki ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się buty z tej strony, ale zawsze są rozmiary najwyżej 40 a przyszły mi już takie 3 pary i były za małe.. więc 41 by się przydały a nie ma na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie pary szpilek są świetne. Chociaż ja nie zamawiam butów, bo nigdy nie trafiam z rozmiarem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. te pierwsze jakie ciekawe buty

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki nam najbardziej wpadły w oko :) Ale szpilki również super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te botki są cudowne, szkoda , że nie ma mojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze i drugie butki fajne

    OdpowiedzUsuń
  13. z tymi butami to nigdy nie wiadomo co przyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze szpilki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się te szpilki ombre, botki również są w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie buty mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie te 1 szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze szpili wyglądają zjawiskowo, biorę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnie botki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  20. te szpilki obłędnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te pierwsze szpilki są przecudne :) Nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Kochana jak nie noszę szpilek to nie noszę , ale w pierwszych się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli jesteście butoholiczkami, jak ja, to koniecznie musicie odwiedzić stronę https://butymodne.pl/ Gwarantuję, że zakochacie się w znacznej części kolekcji, bo każda z nas znajdzie tam coś dla siebie niezależnie od naszego gustu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger