Wish Lista - Rosegal - Coś dla Mężczyzny

Kochani a teraz ostatni na dziś Haul zakupowy <3 Ze sklepem RoseGal
Tym razem znalazłam kilka propozycji dla Mężczyzn :) W końcu oni też robią zakupy albo my im. 

Zajrzyjcie również Tu --> Rosegal best valentine gift 2018

Mam też dla was kupon rabatowy RosegalChen który obniży zawartość koszyka o 10% OFF

Bluzka jest bardzo ładna i wydaję się że będzie wygodna mój mąż bardzo lub tego typu ubrania. Myślę że skuszę się i zamówię taką.



Kurtka dostępna jest w dwóch kolorach i w wielu rozmiarach więc zapewne każdy znajdzie coś odpowiedniego. Jest ciepła i ma znakomitą cenę. 



Koszula jest bardzo elegancka i myślę że można ją założyć zarówno na co dzień jak i na jakąś specjalną okazję. Kolor bardzo ładny. Mój mąż lubi właśnie takie ciemne kolory. Ja również



Jak wam podobają moje propozycje ?
Kupilibyście coś z tych rzeczy dla swoich Mężczyzn ??
Dajcie znać w komentarzach. :)



24 komentarze:

  1. Kurtka jest świetna , a koszula bardzo w stylu mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia koszula prezentuje się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba wishlista a nie haul :P Podoba mi się brązowa kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest super. Chociaż nie wiem czy moj D. By taka nosil :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kurtka wygląda świetnie. Ciekawe jak będzie się prezentowała na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze boje sie tych rozmiarów. Fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowałam że już nic męskiego z odzieży nie zamówię , wszystko w barkach mi przychodzi za małe :D Albo mój facet jest taki niewymiarowy :)
    Koszulę bardzo mi się podobaja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już swojemu podarowałam dwie bluzy i jest zadowolony z jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tej kurteczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już nie zamawiam męskich rzeczy bo chyba milion razy nie trafiłam z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna koszula. Też ostatnio zamawiałam koszulę dla męża i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się koszula. jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula bardzo mi się podoba, chętnie zamówiła bym taką dla męża

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką samą koszule zamówiłyśmy bratu. Różni się tylko kolorem ^^ Super propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy wybrałaś, koszula bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia koszulka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna jest ta ostatnia koszula. Nawet mojemu mężczyźnie by się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla taty też może jakieś fajne będą nowe buty? Jeśli nie macie czasu, to na pewno warto zamawiać coś online. Może taki styl https://butymodne.pl/meskie-adidas-c532.p224.html będzie Wam i tacie odpowiadał? My bardzo często kupujemy na prezent bardzo pożyteczne i fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger