Popreal - tanie ubrania dla dzieci

Witajcie kochani trafiłam na tą stronę Popreal  kilka dni temu. Znajdziecie tam wiele ciekawych i tanich propozycji, ubranek dla swoich pociech. W ramach współpracy mogłam wybrać sobie coś ze stronki za niewielką kwotę. Ciuszki na stronie są mega śliczne i już nie mogę doczekać się paczki aż dojdzie do mnie. Oczywiście wybrałam ubranka dla moich córeczek ale o tym dowiecie się w kolejnym poście.


Teraz pokaże wam kilka moich propozycji. 
Ale zanim co kliknijcie w link

Cudowna sukieneczka, jest prześliczna a dodatkowo w doskonałej cenie. Jest kilka rozmiarów do wyboru ale są malutkie więc to sukieneczka dla mniejszych dzieci.



Przeuroczy komplecik idealny na zbliżające się Święta Wielkanocne. Jest śliczny prawda ?
body spodenki i opaska na głowę w rewelacyjnej cenie.



Uwielbiam takie komplety zakładać swoim dzieciom wyglądają w nich ślicznie i są bardzo praktyczne na wiele okazji, np na wyjście na spacer lub do znajomych



I ostatni zestaw spódniczka + bluzeczka jak najbardziej go wam polecam. Ponieważ już go mamy kupiłam go kiedyś lecz na innej stronie. Jest genialny i córcia zachwycona.



A wam jak podobają się moje propozycje ?
Dajcie znać w komentarzach. Ja już nie mogę doczekać się aż moja paczka do mnie dotrze. 




25 komentarzy:

  1. Śliczne kompleciki, ogrodniczki przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie ubranka są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sa. Widzialam je w polskich sklepach za masakryczne ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne mają ubranka. czekam na paczkę od nich i się już nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie ogrodniczki najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają na prawdę urocze ubranka dla dzieci w swojej ofercie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ubranka trudno było by mi wybrać jedno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no! Ten komplecik z drugiej propozycji jest przecudny! Jak dla nas wygrał tą liste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To wszystko jest takie piękne że gdybym tylko miała córeczkę na pewno obkupiłabym ją od stóp do głów tam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatni zestaw jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ubranka. Coś czuję, że obkupię moją Justynkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne są te ubranka. Napatrzeć sie nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodkie te wszystkie ubranka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te sukienki i komplety. Hania byłaby nimi zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ubranka, ta pierwsza sukieneczka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne ubranka :) Muszę się rozejrzeć na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne mają te ubrania , muszę zobaczyć jakie w asortymencie znajdę jeszcze perełki !

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne ubranka! Myślę, że warto też wspomnieć o butach w fajnej cenie. Wiele propozycji można szukać na stronach internetowych takiego typu https://butymodne.pl/dla-dzieci-butymodne-c25952.p370.html Jeśli zna się rozmiar dziecka i jeśli wiemy, jak mierzyć długość stopy, to z doborem odpowiedniego rozmiaru na pewno nie będzie żadnego problemu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger