Woda micelarna do twarzy i okolic oczu - Delia


Cześć kochani dziś kilka słów na temat oczyszczania twarzy. Każda kobieta to robi, wiec przyda wam się do tego woda micelarna do twarzy i okolic oczu od Delia Cosmetics

Woda micelarna do twarzy i okolic oczu Delia Cosmetics Dermo System na pewno jest dla Ciebie, jeśli:

- chcesz szubko i skutecznie oczyścić skórę za pomocą jednego kosmetyku,
- nie lubisz spłukiwać woda preparatów myjących,
- nie lubisz ściągniętej skóry twarzy po myciu,
- obawiasz się podrażnień i szczypania w oczy,
- oczekujesz przyjemności i ukojenia w codziennej pielęgnacji Twojej cery.


Woda micelarna :
 błyskawicznie oczyszcza
nie szczypie w oczy
nawilża, koi i daje uczucie komfortu
nie ściąga skóry
nie podrażnia!
nie wymaga użycia wody
jest odpowiednia dla każdego typu cery
  • zawiera: alantoinę, D-panthenol, ekstrakt z ryżu, kompozycję zapachową bez alergenów
  • nie zawiera: alkoholu, silikonów, parabenów, barwników
Składniki
Aqua, Poloxamer 184, Sodium Cocoamphoacetate, Oryza Sativa Extract, Allantoin, Panthenol, Hydroxyacetophenone, Polysorbate 80, Benzyl Alcohol, Arginine, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum

Moja opinia :

Uwielbiam wody mineralce, idealnie odświeżają twarz i od razu dają uczucie świeżości. Tak samo jest w przypadku tego produktu. Świetnie odświeża i oczyszcza skórę.
Woda jest kosmetykiem bardzo wydajnym wystarczy odrobina aby oczyścić dokładnie twarz. Skóra nie ściąga się jak dla mnie ta woda to produkt idealny.
Jak najbardziej Polecam wypróbowanie tego produktu. Dla mnie jest dobry i myślę że zostanie ze mną na dłużej.


Jak najbardziej POLECAM ! <3
 Zapraszam na FACEBOOKA oraz STRONĘ 


21 komentarzy:

  1. Ja ostatnio bardzo polubiłam się z micelami. Ładnie oczyszczają i pozostawiają skórę świeżą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię wody micelarna zawsze się sprawdzają, fajnie że ta jest do każdego typu cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat skończył nam się podobny produkt :) Musimy przetestować jak najprędzej! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiadają te ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ją lubię, to jedna z lepszych produktów z zestawu

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym płynem jeszcze się nie spotkałam. Ale z chęcią wypróbuję bo mój obecny nie do końca mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdził sie u mnie jako kolejny produkt od delia

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat te u mnie kompletnie się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że u Ciebie dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jej, ale chętnie po nią sięgne. Również lubię wody micelarne i chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten kosmetyk, jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko używam wody micelarnej, ale ta od Delia Cosmtics przypadła mi szczególnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktualnie sięgam po olejki do demakijażu, ale może kiedyś wypróbuję tę wodę

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa, jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszędzie widzę pozytywne opinie, dlatego sama bym wypróbowała;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie czeka w kolejce na testy, wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zapisane na liście jak tylko wykończę zapasy z chęcią po nią sięgnę;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak samo jak w innym poście o kosmentykach Delia, zaciekawiona -> planuje zakup :D
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger