Świece Margos

Witajcie Kochani w ten mroźny poniedziałek <3 Jejku u mnie okropnie zimno. Ale dziś nie o pogodzie a o świecach od Świece Margos

Świece są rewelacyjne rzeźbione ręcznie, wykonane bardzo staranie i perfekcyjnie. Ja się w nich zakochałam i chyba nigdy ich nie zapalę. Służą jako dekoracja domu. Ale te świece długo u mnie nie zagoszczą bo są tak piękne że postanowiłam obdarować nimi dziadków moich dzieci z okazji Dnia Babci i Dziadka <3 Na pewno będą zachwyceni nimi tak samo jak ja <3 

Świece są masywne duże i w rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej. Każdy szczegół tej świecy wykonany jest z dbałością i starannością. Polecam serdecznie na pewno będziecie zadowoleni z posiadania takiego cuda !  A każdy kto do was przyjdzie i zobaczy taką rewelacyjną świece będzie wam zazdrościł. :)  


Kilka słów o Świece Margos

Ekskluzywne świece ozdobne ręcznie rzeźbione. Świece MARGOS tworzone są ręcznie ze szczególną dbałością i starannością co sprawia, iż każda ze świec jest świecą jedyną i wyjątkową. Mimo, iż nasze świece mogą mieć takie same kolory i kształty przez ręczne ich tworzenie, nie ma dwóch takich samych świec, dzięki czemu, każdy z klientów może cieszyć się posiadaniem jedynej takiej wyjątkowej świecy. Posiadacze świec MARGOS zapalają je w wyjątkowych okolicznościach, inni używają ich na co dzień ozdabiając w ten sposób swoje mieszkanie lub lokale, jeszcze inni świec nie zapalają tworząc tylko i wyłącznie ozdobę swoich czterech ścian. Świece MARGOS są idealnym pomysłem na prezent urodzinowy, okolicznościowy( dzień babci, dziadka, matki, ojca, chrzciny, wesele). Nasze świece polecamy również właścicielom restauracji, hoteli dzięki czemu miejsca te staną się jeszcze bardziej wyjątkowe.



Co sądzicie o tych świecach ??
Podobają wam się ? Dajcie znać w komentarzach :)

Polecam :*
Moja ocena 10/10



21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentują podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. tego jeszcze nie wiem bo szkoda mi ich zapalić ale raczej tak :)

      Usuń
  3. Wygląd mają nietuzinkowy... ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich świec jeszcze nie widziałam. Nawet ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę te świece. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne są, robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bajecznie :) kiedyś oglądałam program w jaki sposób są wykonywane świece tego typu

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd dosyć ciekawy. Mojej mamie by się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo nietuzinkowo :D Wręcz zjawiskowo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię świece ale takich jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne są ;-) ciężką oko wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Calkiem ciekawy ten wyglada. Bardzo oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają rewelacyjnie. Kiedyś oglądałam film, jak powstają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie niesamowite , piękna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie moje kolory ale zamysł całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo nietypowe, ale mają swój urok

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie wyglądają te świeczki i pierwszy raz widzę w takich kształtach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne, pomyśleć tylko że się da coś takiego zrobić

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger