Hydrolat Lawendowy - Organiczny - Okani Beauty

Witajcie dziś wpis o bardzo fajnym produkcie, którego poznałam dzięki Iwos.pl. A jest to Organiczny hydrolat lawendowy Okani Beauty doskonale reguluje wydzielanie sebum oraz działa kojąco i przeciwzapalnie. 


Hydrolat lawendowy ze względu na swoje właściwości przeciwzapalne i regulujące, polecany jest w szczególności osobom z cerą trądzikową, mieszaną lub tłustą. Dobrze działa również na włosy - zapobiega powstawaniu łupieżu i nadaje włosom gładkość oraz blask. Zapach prawdziwej lawendy uspokaja i odpręża.

Hydrolat lawendowy Okani Beauty zamknięty został w praktycznym opakowaniu z atomizerem. Dla zachowania najwyższej jakości, produkt znajduje się w ciemnej, szklanej butelce. pH produktu wynosi 5,3. Butelka nadaje się do ponownego wykorzystania.

Działanie hydrolatu lawendowego:
  • działa rozkurczająco i antyseptycznie,
  • przyspiesza regenerację naskórka,
  • łagodzi podrażnienia, 
  • reguluje wydzielanie sebum,
  • przywraca skórze elastyczność,
  • tonizuje i odświeża, 
  • lekko chłodzi i ściąga pory,
  • ma relaksujący aromat,
  • zapobiega płowieniu i utracie koloru włosów farbowanych,
  • wzmacnia cebulki włosów i zapobiega łupieżowi.
 
Sposób użycia:
Produkt nanieść na oczyszczoną skórę twarzy i/lub ciała. Hydrolat może być stosowany jako tonik, mgiełka odświeżająca, kompres na podrażnione powieki, w przypadku uszkodzeń po depilacji lub goleniu a także do rozrabiania maseczek. Doskonale spisze się także jako mgiełka do włosów i wcierka do skóry głowy.

Moja opinia :
Delikatny, ładnie pachnący hydrolat. Atomizer bardzo fajnie spryskuje twarz. Krople nie są za małe idealne wręcz. 
Hydrolat lawendowy idealnie sprawdza się przy trądzikowej, tłustej skórze. Świetnie nadaje się pod makijaż. Nawilżałam też nim twarz spryskując skórę kilka razy w ciągu dnia. Ładnie pachnie, nawilża nie tylko skórę, ale również włosy. Włosy po stosowaniu tego produkty są piękne i mają cudowny blask są bardzo gładkie. 
Hydrolat ma dość intensywny zapach, jednak mi on nie przeszkadza, podoba mi się to bardzo. Dobrze działa tonizująco i koi podrażniona skórę, daje przyjemne uczucie chłodzenia.Najważniejsze w tym kosmetyku jest to, że zawiera w swoim składzie tylko lawendę w postaci hydrolatu.


Gdzie można kupić Hydrolat Lawendowy - Organiczny - Okani Beauty? Tylko w sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi IWOS.PL

Polecam wszystkim wielbicielom lawendy!

Jak najbardziej polecam wypróbowanie tego produktu. Znacie już go używacie jak wasze opinie ? Dajcie znać w komentarzach :)

Moja ocena 10/10



24 komentarze:

  1. Obawiam się że jak ma intensywny zapach lawendy to bym się z nim nie polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za zapachem lawendy - chociaż mam jedną mgiełkę odświeżającą właśnie z lawendą i pachnie fajnie - warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co ma zapach lawendy, wiec bardzo ciekawi mnie ten hydrolat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hydrolatu lawendowego jeszcze nie mialam, ale mam z tej firmy rozany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tego hybdrolatu, ale ogólnie to sięgam po nie, więc może i na ten się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt dla mnie, ponieważ sebum to moja zmora - nic mi nie pomaga. Może czas przetestować ten produkt?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zapach lawendy, produkt zapowiada się bardzo obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  8. wypada świetnie, ale jakos malo mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt. Warto mieć go w domu. Widz, że ma dość podobne działanie do Octaniseptu. Na pewno bardzo ładni pachnie, uwielbiam zapach lawendy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Po Twojej recenzji chętnie wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  11. również mam hydrolat od Iwos, ale różany tylko, że jeszcze jest testowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie używam tego typu kosmetyków , ale zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj my kochamy lawendę ^^ Jej zapach jest naszym zapachem z dzieciństwa :D Fajny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  14. LAwend to nie jest mój zapach, wręcz go bardzo nie lubię. Ale kosmetyk wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię zapachu lawendy, kojarzy mi się z odświeżaczami do szafy, kolejna sprawa to moja cera jest sucha więc u mnie by się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie produkty jako podkład nawilżający i nawadniający pod olejowanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze nie używałam hydrolatów. Muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Do tej pory nie miałam okazji wypróbować jakichkolwiek hydrolatów. Myślę że czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie miałam hydrolatu =\

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie testowałam hydrolatu, muszę koniecznie to zmienić. Po Twojej opinii wnioskuje, że bardzo by pomógł mojej skórze. Za jakiś czas wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy produkt trzeba przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam lawendę i jej zapach, bardzo ciekawy produkt, być może skuszę się na przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie używałam hydrolatu, ale bardzo lubię zapach lawendy, więc może to być produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger