Piłka Fuzzy Ball


Kochani dziś chciałam przedstawić wam NOWOŚĆ ! Jaką otrzymałam od Scann.R - najlepszy magazyn branży Papier Biuro Szkoła Zabawki a tą cudowną PIŁKĘ FUZZY BALL znajdziecie u Domiszkola.pl i tam możecie ją kupić za super cenę 

Zajrzycie również tu www.scanner.com.pl

Fuzzy ball to bardzo lekkie i miękkie, wypełnione powietrzem piłki idealnie nadają się do zabawy. Zewnętrzna warstwa z futerkowej powłoki. Charakterystyczna mina dodatkowo stymuluje dziecko.

- średnica 23 cm. 

Moje córki Zuzia 10 miesięcy i Amelia 6 lat bawią się ta piłką w domu i są bardzo z niej zadowolone. I ja mam pewność że nic im się nie stanie, a w moim domu wszystko pozostanie na swoim miejscu. 
Polecam wszystkim rodzicom takie piłeczki, są genialne i bezpieczne, a dodatkowo śliczne.

Piłki Fuzzy ball :
- odbijają się jak piłki tradycyjne przez co mogą służyć wesołej i bezpiecznej zabawie
- są futrzaste i miłe dzięki czemu pobudzają zmysł dotyku, świetnie spełnią rolę przytulanki
- przedstawiają różne nastroje (emotikony) - sprawdzą się w ćwiczeniach rozpoznawania emocji
- piłki wypełnione są powietrzem, dzięki czemu są mięciutkie i lekkie – gwarantują bezpieczną zabawę
- pompowanie odbywa się za pomocą standardowej pompki do piłek z igłą

Piłki są idealne dla każdego dziecka.



Jak najbardziej Polecam !!

Moja ocena 10/10

12 komentarzy:

  1. Piłka jest cudna. Mój syn też o takiej marzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale pilki. Chyba kupię taka dla mojej Martynki

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta pilka ale chyba dla troche mniejszych dzieci niz moja ;)(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha wygląda świetnie. Chciałbym taką mieć pewnie jak byłam mała.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie fajne, ale mój syn już za duży na tego typu pluszaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta piłka, moje dzieciaki uwielbiają grać w piłkę, ale takiej w kolekcji jeszcze nie mamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodkie! Bardzo fajnie wygląda ta piłeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, sama bym taką kupiła dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta piłeczka super wyglada , bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka piłeczka ♥️♥️ Maluchy bardzo takie lubią i potrafią wykorzystać je na tysiąc sposobów. Zastanowię się nad jej zakupem dla moich bratanków.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger