ZAFUL WISH LISTA #1 Women / Tops / Sweaters

Witajcie kochani :* Znacie sklep ZAFUL zapewne znacie bo już nie raz wam pokazywałam wish listy oraz to co tam zakupiłam :) Dziś kolejna moja wish lista. Ale tym razem tylko i wyłącznie coś dla kobiet sweterki. Zimne dni więc idealnie na tą pogodę są właśnie takie ciepłe sweterki.


Kochani polecam zakupy na ZAFUL robiąc tam zakupy możecie użyć kodu rabatowego - code: ZAKIRA

Zbizają się również walentynki więc zobaczcie co znajdziecie w sklepie z tej okazji ---> Zaful valentine's day sales Oraz tu -- > Zaful valentines day 2018  i jeszcze tu ---> valentines day special

A oto moje ciepłe, i ładne propozycje na zimne dni :








Uwielbiam tego typu sweterki ! <3 Są ciepłe i rewelacyjne, na zimę w ręcz idealne. Ja jestem okropnym zmarzluchem i wieczorami uwielbiam założyć gruby sweter nakryć się kocem i oglądać tv. Takie swetry pasują do wielu spodni i mamy całą stylizację gotową. Sweterki tak bardzo mi się spodobały że postanowiłam zamówić dwa z nich, ale które nie powiem dowiecie się jak już będę miała je u siebie. 

A wam jak podobają się takie sweterki nosicie takie ?? Dajcie znać w komentarzu który spodobał wam się najbardziej.

Wszystkie  moje propozycje jakie umieściłam w poście znajdziecie tu :

Bardzo proszę o klik w linki.


Polecam zakupy na ZAFUL. Znajdziecie tam wiele promocji i super ubrań 


4 komentarze:

  1. Piękne sweterki mnie najbardziej spodobał się ten długi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Błękitny sweterek na czwartym zdjęciu jest po prostu cudowny!! :)

    Pozdrawiam ;*

    http://www.ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger