Haul zakupowy - Rosegal

Witajcie kochani dziś pokaże wam co udało mi się upolować w sklepie Rosegal. Znajdziecie tam wiele rzeczy przydatnych nie tylko ubrania. Z całości zamówienia jestem zadowolona i zapewne zamówię tam jeszcze nie raz.

Trwają aktualnie promocje walentynkowe zobaczcie sami --> rosegal valentines gifts
Wybrałam dwie myjki do pędzli, wygodnie i szybko się nimi myje pędzelki kosmetyczne. Uwielbia te myjki z czystym sumieniem polecam ich zakup.



Kolejny zestaw pilniczków, uwielbiam go i to już mój drugi taki zestaw jest super i w niskiej cenie. Polecam 


Komplecik jest uroczyyyy, jednak za mały stanik :( muszę kolejnym razem zamówić większy rozmiar. Ale komplecik jest śliczny i pięknie uszyty. Polecam



Zestaw do paznokci a raczej do skórek. Jeszcze go nie używałam bo muszę zakupić przejściówkę aby użyć i podłączyć do gniazdka. 



Skarbonka konik, jest cudowna i bardzo urocza. Na żywo wygląda jeszcze lepiej. Polecam. 



Waga kuchenna właśnie takiego gadżetu brakowało mi najbardziej. Przydatna bardzo gdy piękne ciasto lub potrzebuję szybko zważyć coś małego. 


A wam jak podoba się moje zamówienie. ??
Dajcie znać w komentarzach.

Poklikajcie w linki. 

22 komentarze:

  1. Same fajne rzeczy szczególnie ta waga i skarbonka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny zestaw do paznokci i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczas ostatnich zakupów zamówiłam sobie podobny, jednak trochę mniejszy zestaw do paznokci. Takie urządzenie zawsze się przyda. Dobre pilniki to jet niezwykła rzadkość, dlatego już wiem, co zamówię następnym razem. Waga i skarbonka też mnie zafascynowały. Myślę, że taka skarbonka znalazłaby swoje miejsc w pokoju Hani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio się zastanawialam wlasnie nad tą skarbonką konik i skoro pisszesz ze jest urocza to ją zamówię

    OdpowiedzUsuń
  5. ta skarbonka jednorożec jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wagę mam identyczną! A co do kompletu bielizny to podobny zamówiłam też w takim rozmiarze co ty i moje piersi się w nie nie zmieszczą :D a dół mi przyszedł M więc lipa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. waga fajna, kiedyś o niej myślałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie waga i, oczywiście, jednorożec <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Waga kuchenna też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komplet wygląda przepięknie, szkoda że stanik okazał się za mały, też tak kiedyś raz miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta myjka do pędzli - mam jedną, ale małą. Przydałoby mi się coś większego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarbonka konik wygrała :o Jest przeurocza tak samo jak bielizna ^^ Szkoda tylko, że ten stanik tak średnio :/ Zestaw z pilniczkami już do nas jedzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam te podkładki do mycia pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie mogę trafić z.rozmiarem bielizny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jednorożec jest uroczy ! Szkoda że staniczek za mały , bielizna ładnie się prezentuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ten komplet bielizny😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam tych myjek do pędzli i bardzo je lubie, a ten jednorożec jest słodki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Skarbonka wygląda naprawdę bardzo fajnie i na pewno świetnie wpasuje się w wystroju pokoju dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo jestem ciekawa frezerki, sama potrzebuję więc czekam na recenzję. :)
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sobie też taki haul zakupowy muszę zrobić, bo szafa robi się pusta, nie mówiąc o butach, które noszę od lat. Jakieś takie nowe espadryle muszę kupić https://butymodne.pl/espadryle-c257083.html , do tego botki, sandały - no tak by było w czym chodzić

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger