Haul zakupowy - wszystko po troszku ROSEGAL

Witajcie kochani dziś chce pokazać wam moje zakupy na Rosegal.
Uważam zakupy za bardzo udane <3 i jestem zadowolona z całości zamówienia.
Ale to zobaczcie i oceńcie sami <3 

Zanim wam pokaże moje zamówienie zobaczcie co sklep Rosegal przygotował dla was z okazji zbliżających się walentynek <3 

Zobaczcie sami 
---> 

Ale pamiętajcie również że możecie użyć kodu rabatowego RosegalChen który obniży wam zawartość koszyka o 10% OFF 


* Zabawna gra krzesełka <3 Tak jak na obrazku stawiamy 1 krzesełko i układamy tak aby nie rozpadło się :)  Powiem wam że sama bawię się tymi krzesełkami wraz z córką i zabawa przednia, śmiechu co nie miara :) 

* Piłka jest bardzo fajna na początku sama nie wiedziałam o co w niej chodzi, jest jeno wolne miejsce i kuleczki się przesuwają, ja mieszam kulki a potem moja córka dopasowuje kuleczki do koloru obręczy. Fajna jest ta piłeczka moja córka uwielbia ją. 


KLIK                  KLIK


Dwa lakiery hybrydowe :) Ostatnio bardzo ich polubiłam i postanowiłam zakupić kila więcej. Tym razem są to odcienie szarości. 
Kolor szary i szary błyszczący. Oby dwa lakiery bardzo mi się podobają niebawem pomaluje nimi swoje paznokcie już nie mogę doczekać się efektu. 

KLIK           KLIK


Przybory łazienkowe <3
A są nimi piękny organizer na patyczki do uszu powiem wam że nie spodziewałam się że będzie on tak ładny. Oraz wieszak na drzwi. jest bardzo wytrzymały i spokojnie wytrzyma kilka ręczników <3

KLIK               KLIK 


* Zabezpieczenie na drzwi w kształcie biedroneczki jest fajne wykonane z miękkiego materiału drzwi się nie zamkną do końca a pace mojego dziecka są w całości. heh

* 2x Myjka do bardzo ciężkich zabrudzeń i przypaleń  <3 Dziś umyłam nią garnczki oraz patelki  i powiem wasz szczerze gdy szorowałam dużej i mocniej rzeczywiście ładnie się umyło.

KLIK                   KLIK


* Szczotka do łazienki a raczej do kibelka <3 jest ładna i nawet nie taka tandetna :) 

* Sypki brokat na paznokcie w kolorze różowym, jest ładny i już nie mogę się doczekać aż go wykorzystam. 

KLIK                KLIK 


* Maszyna do bluz swetrów itp do czyszczenia z mechaconych się miejsc. Wypróbowałam ja na bluzie i świetnie sobie dała radę, wyczyściła idealne wszytko na czym mi zależało.

* Lampa do paznokci, malutka ale o taka właśnie mi chodziło, jest fajna jednak jeszcze jej nie używałam.

* Malutkie lustereczka trzy sztuki można je przykleić np na ścianie, jest genialne jednak moje lekko pękło podczas transportu. 

KLIK                 KLIK               KLIK 


Moje zamówienie uważam za jak najbardziej udane z wszystkich rzeczy jestem zadowolona <3
A wam co spodobało się najbardziej ? :)
Dajcie znać w komentarzach. 

24 komentarze:

  1. Najbardziej chyba spodobał mi się lakier Rosalind :) Super, że udały Wam się zakupy.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo praktyczne zakupy! Ja niestety tak nie potrafię haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy. Ja sobie upodobałam Aliexpress. Najbardziej dołujący jest czas oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajne zakupy ciekawa jak sprawdzi się lampa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem nic dla mnie. Lakiery mnie uczuliły a lampa ponoc jest słaba.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ile rzeczy udało ci się zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gre krzesla mam a na pilke czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne propozycję, ta gra w krzesła jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne gadżety, golarkę mam do ubrań i bardzo pożyteczna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne gadzety. Uwielbiam lakiery Elite99 i to je najbardziej polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze sobie też zamówić tą szczotkę do czyszczenia ubrań, bo kiedyś miałam kilka a teraz wszystkie mi się popsuły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj lampę mamy taką samą i siedzi bez użytku od kilku miesięcy :/ Idzie nam nowa, bo ta była straszne słaba. Straszny MIX! Ale to lubimy :) Piłeczka z małymi w środku jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolorki mają lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego haulu najbardziej zaciekawiła mnie golarka - to przydatny gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że jesteś tak zadowolona z zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile różności. Ciekawa jestem tej piłki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na zdjęcia pokazujące jak lakiery wyglądają a paznokciach. Ostatnio przyszedł mi szary kolor, ale jeszcze nie malowałam nim paznokci

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery bardzo ładne, reszta raczej do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo fajnych rzeczy zamówiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tą lampę ale jest zdecydowanie za słaba.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne zamówienie. piłka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczotka do wc made my day :D Nie wiedziałam, że nawet takie hmm.. gadżety (? :D) tam mają :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta lampa jest bardzo słaba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te lakiery hybrydowe są świetne:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger