Zaful valentines day sale

Walentynki tuż tuż a więc dziś pokaże wam kilka propozycji walentynkowych. Po kliknięciu w linki zobaczycie jakie są super promocje na Zaful  zaful valentines day sale 2018. 




Pierwsza propozycja to zmysłowa sukienka <3 spodobało mi się bardzo i byłaby idealna na kolację z mężem lub na inne wyjście



Kolejna moja propozycja to czerwony strój kąpielowy.  Zmysłowy i czarujący. Podoba mi się a wam ?



Ostatnia moja propozycja to coś zmysłowego na zbliżające się walentynki. Cudowny wieczór spędzony z partnerek i taka kreacja pod sukienką :) Idealnie



Jak wam podobają się moje propozycje na Zaful ??
Dajcie znać w komentarzach i pamiętajcie o promocjach.




20 komentarzy:

  1. bielizna czarna super, to raczej body. sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie zobaczę na zywo ta sukienke

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest piękna ciekawe jak w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia propozycja przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka i body piekne, chociaz ja bym tych drugich nie zamowila nie przymierzając: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajne propozycje :) strój zwraca na siebie najwięcej uwagi

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie najbardziej podoba bielizna

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest prześliczna! <3 Zakochałyśmy się w niej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się sukienka. Jest dość nietypowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka, choć to nie mój kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza, romantyczna sukienka wygląda naprawdę zjawiskowo. Założyłabym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne body takie w moim stylu, a lubię w nich chodzić :)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger