Mężczyźni lubią Vabun


Witajcie kochani dziś mam dla Was coś typowo dla mężczyzn, zbliżają się Walentynki a więc ten post może być przydatny dla kobiet które nie wiedzą co mają kupić swojemu mężowi, chłopakowi, czy koledze. Polecam wam zapachy od VABUN. Produkty Vabun są godne polecenia i warte kupna. Nie zawiedziecie się na nich.

Produkty VABUN dostępne są do kupienia :
* w sklepie internetowym VABUN
* w drogerii Hebe
* drogeriach Wispol
* w salonach mody męskiej Pako Lotente

Od VABUN otrzymałam pięknie zapakowaną przesyłkę a w niej znalazłam :

Perfumowany żel Vabun Gold

Cena : 10.00 
Żel pod prysznic dla mężczyzn, przeznaczony do codziennej pielęgnacji ciała. Idealny dla każdego rodzaju skóry, o zapachu truskawki, ananasa, jabłka, kminku, gałki muszkatołowej, piżma, jaśminu, cynamonu, cytrusów. Piękny, słodki aromat dodający pewności siebie. Zapach utrzymuje się jeszcze długo po kąpieli.
Produkt przetestowany dermatologicznie, pH przyjazne skórze.
Pojemność: 250 ml.

Żel kupicie TU KLIK

Mój Mąż używa tego żelu każdego dnia, jest nim zachwycony. Bardzo lubi ten zapach i ja również. Zapach utrzymuję się na długo po kąpieli co dla nas jest dużym plusem, lubię gdy żel ładnie pachnie i zapach się utrzymuje. Jest intensywny ale i piękny, męski i czarujący. Jak dla mnie żel jest idealny, mężowi podoba się więc to jest najważniejsze.


Perfumy Vabun Sport

Cena : 95.00 

Woda perfumowana Vabun Sport kusi zmysły i dodaje energii do działania. Nie pozwala o sobie zapomnieć. W perfumach przeplatają się nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry. Perfumy Vabun Sport są stworzone dla aktywnych i energicznych mężczyzn. Zdecydowanie pasują do osób, które nie przestają podejmować kolejnych wyzwań i stawiać przed sobą kolejnych celów. Zapach bardzo długo utrzymuje się na ciele i ubraniu. Kusi zmysły i zachęca do aktywności.
Pojemność: 100 ml.

Wodę perfumowaną kupisz TU KLIK
Woda perfumowana jest rewelacyjna,długotrwała i piękny ma zapach. Mąż używa jej dość często i bardzo również podoba mu się zapach. Ten zapach perfum został moim ulubieńcem jak i mojego męża i myślę ze gdy tylko skończą się te perfumy zdecydowanie do nich mój mąż wróci. Już ja o to zadbam. Uwielbiam piękny zapach mężczyzny a te perfumy pomagają w tym i utrzymują się na koszulkach strasznie długo nawet jak mąż rzuci do prania bluzkę a ja piorę ją kilka dni później to nadal czuję ten piękny zapach tej wody perfumowanej od Vabun. Polecam ! <3


Taki zestaw idealnie pasuje jako prezent walentynkowy ale i nie tylko nadaję się na każdą okazję dla wyjątkowego mężczyzny w naszym życiu. 

A wam jak podobają się te produkty ? 
Dajcie znać w komentarzach.

Jak najbardziej Polecam każdemu mężczyźnie produkty od VABUN


Ocena mojego męża i moja to 10/10


19 komentarzy:

  1. Już chyba wiem co dostanie mój narzeczony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo tak mój facet jest w nich zakochany !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo czytałam o tej marce i opinie są naprawdę bardzo dobre. Muszę z czasem zamówić jeden zapach, na próbę, gdyż dotychczas nie miałam okazji powąchać męskiego zapachu Vabun.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zle jak i perfumy od vabun i bardzo je lubie
    Jwstem zachwycona trwałością i zapachem

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę dla męża kupić, chętnie by przetestował

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i uwielbiam zapach jest cudowny, mój mąż uwielbiam ich żel pod prysznic jak i wodę perfumowaną.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten zapach, i trwałośc jest na 5

    OdpowiedzUsuń
  8. My mamy klasyczne czarne i wiem jedno - to najlepsze perfumy jakie miał mój Mężczyzna. Trwałe i piękne jak żadne inne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam już o tym zapachu i ciekawa jestem czy mój mąż by go polubił

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw wygląda bardzo ładnie. Spodobałby się niejednemu mężczyźnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje dwa ulubione zapachy tej marki.,Uwielbiam kiedy mąż ich użyje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio sporo o nich czytam, wiec moze i ja sie skuszę dla meza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamybte perfumy w domu i zel pod prysznic w dwoch wariantach. Sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy tą serie i mój narzeczony jest z niej bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam te produkty - podarowałam je bratu i jest z nich zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  16. G. jeszcze nie miał żadnego produktu tej firmy. Ale z recenzji widzę że mógłby się mu spodobać. Bo oboje lubimy jak zapach utrzymuje się dłużej A nie znika po krótkim czasie ;) więc okazja jest. Nic tylko wybrać się i kupić na prezent 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Może kupię mojemu narzeczonemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę kupić chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger