notiOne - odnajdź to co zgubione

Zgubiłeś coś, nie wiesz gdzie są twoje klucze od Auta a może pies ci uciekł i nie wiesz gdzie go szukać ?? W takich sytuacjach polecam wam urządzenie notiOne


NotiOne to niewielki lokalizator w formie praktycznego breloczka lub opaski na rękę. W połączeniu z darmową aplikacją, ułatwia odnajdywanie tego, do czego zostało przymocowany. Aplikacja notiOne pozwala ustalić miejsce przebywania np. dziecka wracającego ze szkoły lub osoby starszej, która nie potrafi odnaleźć drogi do domu. Lokalizator notiOne zabezpiecza również psy i koty oraz cennych przedmioty, które często ulegają zagubieniu (klucze, rower, portfel). Aplikacja znacząco wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa tego, co dla Ciebie ważne.

JAK TO DZIAŁA?

1. Twój notiOne przymocowany np. do tornistra, psiej obroży czy zestawu kluczy, wysyła ciągły sygnał nadawczy.

2. Sygnał odbierany jest automatycznie przez znajdujące się w pobliżu smartfony z zainstalowaną aplikacją notiOne oraz aplikacjami współpracującymi. 

3. Informacje o lokalizacji notiOne, automatycznie przesyłane są na Twój telefon, a Ty widzisz na ekranie aplikacji gdzie jest to czego szukasz. 


notiOne to urządzenie jedyne w swoim rodzaju, nie znajdziecie lepszego urządzenia na Polskim rynku. 

Urządzenie wbrew pozorem nie jest drogie a działa rewelacyjnie. Twoje zgubione przedmioty lub zwierzę znajdzie się szybko i bez problemu. Urządzenie testowałam na kluczach od auta i przypięłam go do kurtki córki, wszystko poszło tak jak myślałam czyli bardzo dobrze córka się znalazła i klucze również.

Urządzenie dostępne jest w kilku kolorach, więc każdy z was znajdzie coś dla siebie. 


Moja ocena 10/10


22 komentarze:

  1. U mnie niedługo też ukarze się wpis. Sprawdza się rewelacyjnie!
    Bardzo praktyczny wynalazek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam że takie cudo istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny gadzet . nie wiedzialam o istnieniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojemu Drogiemu by się to przydało bo notorycznie nie wie gdzie co położył. Ja za to wszystko znajduję hahaha. Chyba mam takie urządzenie w mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  5. o świetny bajer, dobrze mieć takie urządzenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojemu męzowi musze kupic z 10 takich hahaha Jedno na urodziny na pewno dostanie, ale czy nie zgubi zanim zamontuje hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o takim gadżecie. Bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam jeszcze o tym - fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super gadżet przydałby sie dla mojego psa

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś słyszałam o czym takim I uważam, że to bardzo przydatne. Bardzo szybko można zlokalizować zgubę lub odnaleźć potencjalnego złodzieja

    OdpowiedzUsuń
  11. coś dla mnie, ciągle gdzie kładę klucze a później szukam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatny gadżet :-) chyba sprezentuje narzeczonemu :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna taka aplikacja i dla wielu osób może się okazać zbawienna jak ciągle coś im ginie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi by się coś takiego przydało do... telefonu :D Tylko nie wiem, jakbym to mogła przytwierdzić tam haha

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomocny gadżet :) Telefon zawsze gdzieś się gubi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba kupię coś takiego mamie i przyczepię do telefonu, kluczy i portfela, bo ciągle ich szuka :P

    OdpowiedzUsuń
  17. takie cos przydaloby mi sie do telefonu haha, bo go gubię najczesciej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny i przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny gadżet przydałby się do telefonu czy kluczy ! :)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger