Rosegal valentines day sale

Uwielbiacie zakupy przez internet tak jak ja ?? Dziś pokaże wam co znalazłam na Rosegal. Trwają tam teraz promocje związane z walentynkami zobaczcie sami klik w link --> valentine's day gifts 2018 oraz tu -- > rosegal valentines gifts 2018


Pierwsza moja propozycja to power bank, w pięknym kształcie serca. Uroczy i dodatkowo bardzo przydatny. Mam jeden power bank i używam go często.



Kolejna propozycja to cudowna czerwona sukienka <3 Urocza, i w moi typie uwielbiam takie. 


I ostatnia moja propozycja to piękna lampka. Posiadam już podobną tylko w kształcie Konia córka jest zachwycona ! <3 



Szukasz inspiracji walentynkowych ?
Zajrzycie TU KLIK oraz TU KLIK


20 komentarzy:

  1. Podoba mi się powerbank jednak jego skrzydełka mogą być mało wygodne nosząc gadżet w torebce

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona sukienka jest śliczna i przyda się nie tylko na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skusze sie na ten powerbank!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten powerbank jest rewelacyjny. Musze zamówic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powerbank już czeka na swoją kolej w koszyku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powerbank zamowiony juz jakis czas temu. czekam na niego.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne rzeczy w sam raz na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  8. power bank to jest to o czym myślę ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze strasznie interesowały nas te wygaszacze :D Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten powerbank jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten powerbank i jako gadżet fajny ale nie naładuje nam szczególnie telefonu. Mi naładował do 60 od zera i padł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powerbank kusi mnie co raz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powerbank genialny, ale sukienka też śliczna 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten power bank prezentuje się po prostu świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sklep ma cudowny wybór rzeczy na walentynki :)
    Zapraszam www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger