Loton - Szampon odbudowujący

Witajcie kochani dziś kilka słów na temat marki Loton i ich znakomitych produktów. Jakiś czas temu otrzymałam pięknie zapakowaną paczkę co widzicie na zdjęciu niżej. a w niej znalazłam mój ideał szampon z płynną keratyną. Przeczytajcie niżej i zapraszam na stronę Loton


LOTON SZAMPON KERATYNA. SZAMPON ODBUDOWUJĄCY Z PŁYNNA KERATYNĄ 

Szampon odbudowujący z płynną keratyną polecany jest do włosów wymagających wzmocnienia. Połączenie dwóch hydrolizatów płynnej keratyny wzmacnia skuteczność działania. Keratyna wnika w głąb włosów odbudowując ubytki w ich strukturze. Zastosowanie szamponu pomaga odzyskać włosom ich naturalną sprężystość, siłę i witalność

Moja opinia :

Szampon dla mnie okazał się ideałem, nigdy nie miałam tak mocnych i pełnych blasku włosów. Szampon nadał moim włosom witalności i naturalności, są gładkie jak po wizycie u fryzjera. 
Włosy stały się mocne.  Uwielbiam ten szampon bo ma wiele zalet. 
Ten szampon stał się moim produktem Must Have, Polecam wypróbowanie tego produkty każdemu kto boryka się z osłabionymi włosami. Już po pierwszym użyciu widać i czuć równicę na włosach. 

Szampon kupicie TU Klik
Szampon jest w doskonałej cenie i zapewne dla każdego bo kosztuje jedyne 7,37 zł. Cena jest rewelacyjna za tak doskonały produkt. 


Szampon jest idealny ! Polecam
Moja ocena 10/10


24 komentarze:

  1. Taki szampon bardzo by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się dobrze sprawdził i jest w takiej cenie z pewnością trafi w moje rączki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon jest do mycia włosów i skóry głowy więc producenci nieźle szaleją z tymi obietnicami i kuszącymi nazwami - obudowac mogą maski, ampułki czy odżywki - i tych chętnie bym spróbowała jeśli są w tej serii, bo cena kusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że aż tak dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tylko skoncze zapasy to pomysle o nim

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak tak pomaga osłabionym włosom to chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką cenę taka rewelacja! Koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego szamponu, ale moje włosy z keratyną się średnio lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie go przetestuje bo mam bardzo zniszczone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja stale szukam czegoś, co pomoże moim włosom. Na próbę sięgne również po ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o nim , mam bardzo zniszczone włosy wiec mi sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym musiała uważać z częstym stosowaniem twgo szamponu przez proteiny w składzie

    OdpowiedzUsuń
  13. cena wymarzona na tak dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja opinia i cena przemawiają jak najbardziej na tak i z pewnością wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do moich biednych, po-zimowych włosów bardzo by się przydał! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Markę kojarzę z kioskiem ruchu ;) zawsze było pełno ich kosmetyków za szybką.
    Nie używałam nic jeszcze, ale mam zamiar.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta marka gościła u nas w domu już nie raz i również możemy polecić ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szampon chyba idealny dla mnie. Może by pomógł i j choć trochę wzmocnił.

    OdpowiedzUsuń
  20. moje włosy to porażka ! teraz testuje serum i szampon przeciw wypadaniu. zobaczymy jakie będą efekty :)
    tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę go wypróbować, ale boje się, że mi obciąży włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tej firmy, muszę się nią zainteresować :)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger