Zdrowy Bidon

Cześć kochani dziś chciałabym przedstawić wam najlepsze bidony dla dzieci jakie spotkałam, moja córka uwielbia bidony jednak były one bardzo słabe i lało się z nich, ja ich nie lubiłam bo po prostu mnie to denerwowało jednak jakiś czas temu odkryłam te bidony dla dzieci od Zdrowy Bidon. Te bidony moich zdaniem mają same plusy i są moimi i córki ulubieńcami. O plusach tych bidonów przeczytacie niżej.


Zdrowe Bidony wykonane z materiału wg standardów medycznych - mają m.in. zwiększoną wytrzymałość na wysokie temperatury.


Funkcjonalność:
- wyparzanie w 100 °C / 5 min.,
- podgrzewanie w mikrofalówce 900 W / 2 min.,
- mycie w zmywarkach na każdej temperaturze.

Zdrowe Bidony mają ciekawe nadruki dla każdego a do tego zawsze możesz utrzymać je w czystości.


Bidon nie przecieka, testowałam go już na wszelkie sposoby i wszystko jest z nim w porządku, wyparzałam go myłam w zmywarce. Piękna grafika pozostała nie starła się i bidon nadal służy nam i nic w nim się nie zmieniło. Bidony są bardzo łatwe w utrzymaniu czystości. 
Bidony posiadają piękne grafiki i zapewne każdy z was znajdzie coś dla swojej pociechy. 
A kupicie ich tu -- > KLIK
oraz tu KLIK

Bidony są bardzo szczelne, nie wchłaniają zapachów, dzięki dostępnym częściom zamiennym Zdrowy Bidon ma długą żywotność oraz daje użytkownikom możliwość tworzenia własnych kombinacji kolorystycznych.

Bidony dostępne są w rozmiarach :
* 0.5 litra
* 0.7 litra
* 1.0 litr

- wersje kolorystyczne Zdrowy Bidon UAX All you need 1,0 l ( czarny, limetka, różowy), - zwierzęta na Zdrowym Bidonie Buntowniczka 0,5 l (niedźwiadek, mysz, jelonek, sowa)


Zdrowy Bidon to produkt, który zaspokaja potrzeby użytkowników a równocześnie spełnia wysokie sztandary jakościowe. Bidony spełniają europejską normę bezpieczeństwa EU 10/2011.


Zapraszam na stronę http://www.zdrowybidon.pl/
Oraz na Facebooka 


Jak najbardziej Polecam Zdrowy Bidon dla każdego dziecka. 
Nasza ocena 10/10


5 komentarzy:

  1. Ooo muszę się nimi zainteresować. To byłby dobry prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. My rowniez je mamy i polecamy . Nie dosc ze zdrowy to funkcjonalny i wytrzymaly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że wyglądają uroczo to jeszcze są dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ciekawostka :) Zaczęłam właśnie szukać bidonu dla mojego syna, może to będzie ten? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam również sprawdzić ofertę sklepu https://nos-to.pl/kategoria-produktu/akcesoria/bidony/ Moim zdaniem mają świetny wybor jeśli chodzi o bidony szkolne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger