Dywaniki samochodowe - Geyer&Hosaja

Zima... oj ja ja uwielbiam zimę.. <3 Ale dziś nie o tym. Dziś chce wam napisać coś bardzo ważnego dla każdego kierowcy i posiadacza auta. Każdy z nas powinien mieć taki produkt w samochodzie a między innymi chodzi mi o dywaniki gumowe od Geyer&Hosaja.


Dywaniki samochodowe Geyer & Hosaja

Produkowane przez nas Dywaniki gumowe
 posiadają wyjątkową strukturę plastra 
miodu.  Na skutek takiego rozwiązania woda i 
brud nie przemieszczają się. Miejsce 
podparcia pięty zostało 
dodatkowo wzmocnione, by zapobiec 
szybkiemu zużywaniu się gumy.  Dzięki 
zastosowaniu wysokiego i mocnego 
rantu, który nie zagina się przy wyjmowaniu 
dywanika, woda oraz błoto pośniegowe nie
 wylewają się do auta.

Posiadając Dywaniki GEYER & 
HOSAJA zyskujecie Państwo estetyczne 
wykończenie wnętrza auta oraz solidny, polski
 produkt, który łatwo utrzymać w czystości.




Moja opinia 

Wybrałam dywaniki do mojego auta, i powiem wam szczerze że jestem z nich zachwycona, każdy z was kto chce aby w samochodzie było czysto musi mieć takie dywaniki. Czystość jest zapewniona wystarczy wyciągnąć dywanik wytrzepać i gotowe. Dywaniki można myć czyścić i nic się z nimi nie stanie. 
W taką pogodę jak mamy teraz czyli śnieg woda błoto, dywaniki są bardzo przydatne nic na się nie ubrudzi oprócz tego dywanika. Dywanik czyścimy i nadal jest jak nowy. W lato za to piach jest naszym problemem, ale dzięki dywanikom o nic nie musimy się martwić. Zaręczam że każdy z was będzie zadowolony z posiadania dywaników od  Geyer&Hosaja

Najważniejsze jest to że wszystkie Dywaniki 
do auta został wyposażony w dedykowane do 
danego modelu samochodu klipsy 
mocujące oraz w gumowe kolce, dzięki 
którym nie ma możliwości przesuwania się.



Zajrzyjcie do sklepu --- > KLIK TU



INFORMACJE KONTAKTOWE

Jak najbardziej polecam Geyer&Hosaja
Jestem bardzo zadowolona i polecam każdemu kto chce zachować czystość w swoim aucie. 

Posiadacie takie dywaniki ?? Jesteście z nich zadowoleni ? Dajcie znać w komentarzach.

Moja ocena 10/10



26 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają
    Co powiesz na wspólna obserwację ? zacznij i daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobór odpowiednich dywaników jest naprawdę bardzo ważny. Trzeba brać pod uwagę nie tylko ich wielkość, ale również wykonanie i praktyczne zastosowanie, aby jak najdłużej I jak najlepiej spełniały swoją funkcję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie, że przymocowane są do nich klipsy i kolce, nie będą się przesuwac, a to też jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dywanki w aucie są w opłakanym stanie. Wejdę na stronę i zobaczę co jeszcze mają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś dla naszych facetów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie czekam na swoje dywaniki i mam nadzieję że wreszcie dzięki nim w aucie z łatwością zapanuje porządek. Bardzo fajnie że mają one klipsy dzięki czemu na pewno zawsze będą na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. sa świetne, byłam i oglądałam wszystkie modele ;) czaję się na jedne do suzuki :) gumowe są najlepsze i najłatwiejsze w użytkowaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno zajrzymy do sklepu i pokażemy tacie, bo te nasze już są na wykończeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż niedawno wymieniał dywaniki , szkoda że nie wiedziałam o tych wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie ważna sprawa w samochodzie. Ide poszperać

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy wpis, już wiem że polecę mojemu tacie te dywaniki.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam takie dywaniki i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdą kwestią związaną z autem zajmuje się mój mąż, dlatego podrzucę mu link do sklepu i może wymieni te dywaniki, które ma na nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mój facet narzeka na dywaniki w aucie, czas chyba je zmienić. te u ciebie wyglądają na dość porządne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myśłałam właśnie o zmianie dywaników, te wyglądają solidnie

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne te dywaniki, własnie mam zmieniać

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie opowiem o nich mojemu mężowi, bo on sie zna na tym lepiej niz ja :). Ale faktycznie, odpowiednie dywaniki to podstawa. Nigdy nie rozumiem jak mozna miec w samochodzie inne niz te gumowe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze kupić nowe dywaniki do samochodu, bo ta tylna guma jakoś tak stwardniała, że mi się kruszy :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Zimą dywaniki są niezwykle ważne. Zatrzymują całą wod i błoto pośniegowe. Ja na szczęście się nie zajmuję ich kupnem i doborem odpowiednich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W zime takie dywaniki sa niezastapiene. Łatwe w czysczeniu i praktyczne. Skoro polecasz to zdecyduje się na ta firmę.

    OdpowiedzUsuń
  21. O tej porze roku dywaniki są bardzo ważne w aucie, u mnie tym zajmuję się tata :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba muszę o takich pomyśleć... jak zacznę jeździć. Szczególnie przydatne zimą. Obym jak najszybciej zdała to prawo jazdy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają bardzo solidnie. Chyba się zastanowię nad wymianą obecnych bo zdecydowanie już tego wymagają.

    OdpowiedzUsuń
  24. A może przetestujecie jakiś pokrowce na fotele? Ja ostatnio widziałem całekiem ciekawą ofertę w tym sklepie https://terazauto.pl/pokrowce-samochodowe-opel i wydaje mi się, że warto byłoby ich produkty poddać testom. Co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem wam, że jeśli chodzi o taki asortyment jak dywaniki samochodowe to moim zdaniem w sklepie https://autofit.pl/ znajdziecie ich największy wybór. Koniecznie sprawdźcie to sami. Na prawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger