Gamiss valentines day sale

Gamiss, jeszcze tam zakupów nie robiłam ale czas to nadrobić i dziś znalazłam tam dużo ciekawych rzeczy z Okazji walentynek zobaczcie sami --> valentine's day gifts 2018 oraz tu gamiss valentine's day gifts


A oto moje propozycje :

Pierwsza z nich to wspaniała poszewka na poduszkę walentynki to czas dla zakochanych taka poszewka idealnie nadawałaby się na prezent. 


Kolejna rzecz to śliczna lampka, która nada temu dniu wspaniałego nastroju. Można zmienić kolor lampki dzięki pilotowi.


I ostatni moja propozycja to piękny obrusik na stół. Jest genialny na kolacje w sam raz.



Szukasz inspiracji na walentynki znajdziesz ją tu -->gamiss valentine's day gifts 2018

A wam jak podobają się moje propozycje ?? Dajcie znać w komentarzach 




19 komentarzy:

  1. lubie gamiss :) fajne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje. Obrus ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ten obrus mógłby się fajnie prezentować na moim stole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka i lampka na pewno poprawią walentynkową atmosferę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta lampka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampka bardzo mi się podoba, ogólnie takie lampki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrus idealny na walentynkowa kolacje

    OdpowiedzUsuń
  8. mi tez kilka rzeczy wpadło w oko

    OdpowiedzUsuń
  9. Na gamiss ogólnie bardzo dużo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie obchodzę walentynek, ale fajnie popatrzeć na takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje, choć tym razem nie znalazła nic dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne propozycje, tak czerwono ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba wybór ich Walentynkowych gadżetów na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie tematyczne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak dużo tych walentynkowych prezentów :)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger