DABUR AMLA KIDS OLEJ DO WŁOSÓW

 

Dziś post o olejku do włosów dla małych księżniczek.Który otrzymałyśmy od Dabur Polska Moja córka jest zachwycona z działania tego olejku nakłada go sobie sama. A włosy są piękne, odżywione,i bardzo delikatne.  Jak najbardziej Polecamy wypróbowanie tego olejku <3 

Olejek wzmacnia delikatne i cienkie włosy dziecka, chroniąc je przed uszkodzeniami. Stymuluje także cebulki włosów, dzięki czemu pomaga zapuścić długą i gęstą fryzurę. Sprawdzi się włosach przetłuszczających, normalnych i suchych wymagających regeneracji. Szczególnie polecany do stosowania po wakacjach, kiedy włosy są bardziej zniszczone i wysuszone słońcem. Olejek jest bezpieczny dla dzieci, nie zawiera silikonów, parabenów ani pochodnych ropy naftowej. Olejek dobrze się zmywa z włosów zwykłym szamponem, nie pozostawia tłustego filmu i nie jest toksyczny.


ZASTOSOWANIE:
Nałożyć olejek na włosy dziecka, rozprowadzając równomiernie na całej długości. Pozostawić na minimum 1h, następnie zmyć olejek szamponem. Dodatkowo można zastosować odżywkę.
SKŁAD:
Canola Oil, Elaeis Guineensis Oil, Isopropyl Myristate, Parfum, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Phyllanthus Emblica (Amla) Fruit Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopheryl Acetate, BHT, Alpha-isomethylionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Cl 61565, Cl 26100, Cl 47000.
BEZPIECZEŃSTWO:
Produkt naturalny. Odpowiedni dla wegan i wegetarian. Pozbawiony silikonów i pochodnych ropy naftowej. Nietestowany na zwierzętach.
Główne składniki:
Amla - nawilża włosy
Oliwa - wzmacnia włosy
Migdały - wygładzają włosy
Regularne stosowanie olejku redukuje łamliwość i kruchość włosów. Olejek nie podrażnia, ma delikatny, świeży zapach. Nie zawiera parabenów i parafiny.


Czy wasze córeczki używają takich olejków ?
Jak najbardziej Polecam Dabur Polska


21 komentarzy:

  1. Miałam olej tej marki, ale nie dla dzieci. Nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go ale leży i czeka na swoją kolej :) używałam kosmetyki do włosów tej marki dla dorosłych i byłam z nich zadowolona, więc mam nadzieję że produkty dla dzieci mają równie dobre jak dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia że Dabur ma taki produkt w swojej ofercie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki dla dzieci a sklad zupelnie nie dla dzieci... Nawet nie bardzo dla doroslych

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki produkt dla dziecka uważam za niepotrzebny. Przecież dzieci nie mają łamliwych włosów. Skład też nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Dabur ma olejki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę olejek do włosów dla dzieci :) Opakowanie wygląda ciekawie, ale skład pozostawia wiele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  8. A po co olejek do włosów dla dziecka??

    OdpowiedzUsuń
  9. dla małych księzniczek w sam raz taki olejek

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie opakowanie fajne, nie miałam, ani dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. Produkt fajowy :) Ale dzieci muszą być strasznie cierpliwe jeśli mają czekać tą godzinkę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Amla ma fajne oleje, a ten widziałam kiedyś w Helfy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja córcia jest jeszcze za mała, ale fajnie wiedziec o takich kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  14. No niestety nie mam córeczki, więc nie mam komu podarować taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam córcię, ale tego produktu nie znam. chetnie bysmy z córcią przetestowały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego produktu i chętnie wypróbowałabym go, tym bardziej, że włosy dziewczynek są dla mnie ogromnym wyzwaniem do czesania. Z jednej strony są słabe, a z drugiej się plączą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam dzieci, więc tego typu produkty nie do końca są w centrum mojego zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie mam na kim wypróbować, ale może kiedyś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby dla dzieci, ale i ja, włosomaniaczka, chętnie bym go wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja córcia jeszcze mała ale jak już będzie miała pokaźne włosy to się rozejrzę za produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie moja kategoria, nie posiadam maluszka.
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger