IziGSM Kolorowy Głośnik

Witam dziś wpis o bardzo kolorowym urządzeniu jakim jest Głośnik MAGIC Tel1 świecący z radiem.
Ten piękny głośnik otrzymałam od IziGSM jest rewelacyjny, głośny kolorowy i posiada radio, co dla mnie jest dużym plusem. Zobaczcie jak prezentuje się na zdjęciach. Więcej o tym cudownym urządzeniu przeczytacie niżej.

Podoba wam się taki głośnik a może już go macie Pochwalicie się w komentarzach.


Doskonała jakość dźwięku połączona z niezwykłymi efektami świetlnymi.
 Multimedialny głośnik bluetooth pozwala na odtwarzanie muzyki z telefonu, karty microSD, odtwarzacza mp3.
 Urządzenie może także służyć do słuchania ulubionej stacji – wystarczy podłączyć do głośnika kabel ładowania.
 Głośnik wykonany jest z wytrzymałego materiału oraz posiada silikonową, antypoślizgową podstawkę.
 Kolory zmieniają się automatycznie lub można zablokować na swoim ulubionym kolorze.
 Głośnik może także służyć jako zestaw głośnomówiący.




Parametry techniczne:
Model: K68
Bluetooth: 2.1
Zasięg: do 10m
Pojemność baterii: 55mAh
Ładowanie: poprzez port microUSB, 5V / 0,5A
Czas ładowania: 1-2 godz
Obsługiwane funkcje: AUX, Karty pamięci, Radio, Zestaw głośnomówiący
Wszelkie informacje dotyczące obsługi głośnika znajdują się w instrukcji obsługi dołączonej do głośnika.



Głośnik po włączeniu zmienia kolory jest do dodatkowa dekoracja. Na zdjęciach wygląda rewelacyjnie a w rzeczywistości jeszcze lepiej. Głośnik jak na swoje małe wymiary jest bardzo głośny a co najważniejsze poręczny. Przyda się w wielu sytuacjach. Głośnik ma wbudowane radio więc to dodatkowy plus. Używam głośnika często a najczęściej jak ćwiczę lubię wtedy posłuchać swoich ulubionych kawałków a dzięki temu urządzeniu jest to możliwe, z muzyką ćwiczy mi się lepiej. Polecam ten głośnik, zamówienie przyszło szybko a kontakt ze strona bardzo miły.

Głośnik kupicie TU KLIK


Jak najbardziej Polecam IziGSM
Moja ocena 10/10


23 komentarze:

  1. Fajnie się prezentuje do tego te zmieniające kolorki dodają mu oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prezentuje sie. Chetnie zamówię taki do domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentuje. Niestety, nie posiadam go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam takiego głośnika, ale fajnie zmienia kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od jakiegoś czasu planuję kupić sobie taki głośnik, ponieważ bardzo lubię oglądać filmy i przydałby mi się. Świetnie wyglądają te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra jest ten gadżet 😊 i cudnie wygląda 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, mój mąż uwielbia takie gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo ładnie. Przydał by mi się do zabaw z córką taki głośnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny gadżet. Można wziąć na przyjęcia, podłaczyć telefon i radio nie jest już potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna recz, przydałby mi sie taki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie - podoba mi się. Uwielbiam takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używam takich produktów, ale fajnie, że ci sie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatny jest taki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet by mi nie przyszło do głowy, ze to głośnik, super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny i praktyczny głośniczek , ja już mam swój ulubiony więc pasuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam od nich Case i bardzo mi się podoba. Jestem ciekawa tego głosniku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda, mam nadzieję, że jakość dźwięku też dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale bajera. Muszę go mieć, uwielbiam takie zabawki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię go już za sam wygląd, świetny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  20. Malutki ale stylowy a to podświetlenie robi wrażenie
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger