Kurs rysowania dla dzieci


Cześć kochani dziś przychodzę do was z postem o rewelacyjne książce dla każdego dziecka ale również dla rodzica.  Czasami przychodzi do mnie córka i prosi mnie abym jej coś narysowała a ja zupełnie nie umiem rysować i nie mam pomysłu jak to zrobić i tu na pomoc przyszło wydawnictwo RM Ze swoją rewelacyjną książką Kurs rysowania, moja córka przyglądając się obrazkom pięknie nauczyła się rysować :) jest tam wiele pomocnych rysunków przydających się w przedszkolu. Książka pokazuje jak narysować to co chcemy na zdjęciach macie kilka obrazków i przyznajcie sami że jest to pomocne i proste do narysowania.

W książce znajdziemy 50 propozycji rysunków z czytelną instrukcją krok po kroku, jak je narysować, zaczynając od zwykłego koła.

Cena takiej książki to jedyne 11.99 zł










Jak najbardziej POLECAM książeczka jest rewelacyjna i polecam ją każdemu rodzicowi.

Nasza ocena 10/10

27 komentarzy:

  1. Oo taki kurs rysowania jest mega! Nasz kuzyn bardzo lubi malować, więc ta książeczka byłaby dla niego idealna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta książka, nie tylko oczy rysować ale pobudza wyobraźnię

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas takie ksiązki są nie potrzebne - mój tata jest artystą plastykiem i uczy moje dzieci rysować trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt, napewno rozwija wyobraźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dzieci bardzo lubią tego typu zabawy świetnie że wszystko krok po kroku pokazane i możemy narysować wiele rzeczy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Martynka jest jeszcze za malutka, ale jak tylko bedzie na tyle duza to chetnie pokupuje jej takie ksiazeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna książka. Może kiedyś zakupię. :)
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej książki ale wydaje się genialna.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest książka w sam raz dla mnie, też nie mam zdolności, a praca na świetlicy szkolnej zobowiązuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta książka wydaje się naprawdę fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysl. Ja zawsze z synem szukamy tutoriali na you tube i w ten sposób młody podpatruje jak coś narysować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę rewelacyjna sprawa xd moja Anastazja jest właśnie na etapie interesowania się takimi produktami xd muszę rozejrzeć się i dla Anastazji za podobnym wydaniem xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa książka. Mam podobną, tylko o wyższym stopniu zaawansowania. Sama kiedyś tak się uczyłam rysować. Taka książka to najlepszy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne, choc w dobie internetu są tez aplikacje do uczenia jak rysować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna sprawa, zawsze malowanie uspokaja

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam zbyt dużych zdolności to malowania czy rysowania - szkoda, że kiedyś takich ksiązeczek nie miałam, to może teraz bym się lepiej odnajdywała w rysunkach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglada to świetnie, sama bym tak rysowała

    OdpowiedzUsuń
  18. te ksiazkeczki sa na prawde swietne, chętnie je kupię

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne książeczki! Od najmłodszych lat warto wyrabiać dziecku rękę, gdyż to może sprawić, że po jakimś czasie maluch będzie miał prawdziwy talent!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak byłam mała to sama miałam takie książeczki, myślę, że są na prawdę fajnym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie książki dla dzieci, sama bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie książki są bardzo przydatne i pobudzają wyobraźnię dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie umiałam rysować, więc przydałaby mi się taka książeczka by nauczyć rysować swoje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że nie widziałam ich wcześniej, mój brat ma pewno byłby z niej zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój braciszek lubi takie książki. Może zaopatrzę się w taką ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś dla mnie:) Nie umiem totalnie rysować, a synek wchodzi w etap malowania i rysunków.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowa książeczka :) O wiele lepsza niż zwykłe kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger