Zaful. Udane zakupy

Witam,dziś pokaże wam moje zamówienie ze sklepu ZAFUL.COM Polecam ten sklep znajdziemy tam wiele fajnych ciuchów oraz innych produktów :) 
Zobaczcie sami co udało mi się upolować. 

Kijek do selfie ostatnio bardzo modne są te kijki więc stwierdziłam że fajnie byłoby go mieć :) Kijek przykręca się do kamery lub aparatu ma długą rączkę i jest fajny :) Kijek jest w doskonałej cenie.



Kolejną rzeczą jaką kupiłam to zestaw 3 adapterów do karty sim + kluczyk do otwierania telefonu. Akurat do mojego pasuje idealnie i przyda mi się taki zestaw. Zestaw jest tani i bardzo przydatny.



Strój kąpielowy czerwony w kropki z piękną kokardką na plecach dla mojej córki Amelki. Stój jest znakomity śliczny i przyszedł pięknie zapakowany. Strój poczeka do lata ale powiem wam szczerze że jest ładny i wykonany w bardzo dobrego materiału. Nic nie prześwituje 



Kolejny piękny strój, również wykonany z bardzo dobrego materiału i na córce leży i wygląda idealnie. Jak najbardziej Polecam



*Jajko z bardzo fajną plasteliną czy coś takiego rozciąga się ta zawartość jajka córce się podoba.
* Rzęsy spodobały mi się bardzo jednak jeszcze nie miałam okazji ich użyć.
* Tak zwany glutek, w pojemniczku jest taki glut pływający heh córka zadowolona a to najważniejsze.

Klik                Klik                Klik


Kostka dla Amelki. Kostka ma równe guziczki które obracają się lub pstrykają taka zabawka do ręki niby nic ale fajne. Dużo było tego na stronie więc się skusiłam. 



Jak najbardziej polecam zakupy za ZAFUL


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy. Kijki miałam dwa i za każdym razem rozmazane zdjęcie, miałam utrzymujące telefon nie przykręcane chyba łatwiej i bezpieczniej taki jak miałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger