Rosegal - Udane zakupy

Witajcie kochani dziś pokaże wam jakie zakupy udało mi się zrobić na stronie Rosegal. 
Zakupy uważam za udane i z pewnością zrobię tam jeszcze kilka razy zakupy. <3 Przesyłka doszła bardzo szybko z czego jestem zachwycona.

Toper urodzinowy na tort. Jet znakomity wystarczy dokleić patyczki i gotowe. Toper na torcie zapewne wygląda genialnie już za miesiąc go wypróbuję na urodzinach córci.



Pojemnik zawiesza się na zlewie ja trzymam w nim gąbeczkę do naczyń lub korek. To cudo idealnie sprawdza się w mojej kuchni jestem zadowolona z zakupu



Zaczepki pod dywan dzięki tym gumowym naklejkom na dywan, dywan nie przesuwa się zawsze pozostaje na swoim miejscu. Idealnie rozwiązanie. 



Sukienka na którą czekałam. Jest rewelacyjna ! śliczna to mało powiedziane mi podoba się bardzo materiał piękny sukienka wygląda na bardzo drogą. Idealnie sprawdzi się za zbliżające się wesele <3



Zestaw worków. Jestem z nich zachwycona <3 w workach trzymam ubranka córeczek lub inne rzeczy, nic się w nim nie zniszczy są szczelne w moim domu nie zastąpione.



Zakupy uważam za jak najbardziej udane. Z całości zamówienia jestem bardzo zadowolona :) 


1 komentarz:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger