Wózek dla Lalek - Montownia Zabawek

Cześć kochani dziś przychodzę do was z postem skierowanym dla Mam i malutkich naszych pociech. <3 A mianowicie przedstawiam wam wózek od Montownia Zabawek

Wózeczek jest wykonany z drewna jest idealny do zabawy dla naszego dziecka ale również może służyć jako pchacz dla młodszych dzieci.
Montownia Zabawek to Rodzinna Firma zajmująca się ręczną produkcją zabawek przy użyciu tylko naturalnych,bezpiecznych i certyfikowanych materiałów.

Zobaczcie sami jakiż on piękny :) !


Wózeczek jest rewelacyjny co widać już na zdjęciach.
Rączkę można na dowolnej wysokości dokręcić tak aby dziecku było wygodnie trzymać. 
Moje córki są zachwycone oby dwie bawią się nim <3 Zuzia jak już wiecie ma prawie 11 miesięcy ale chodzi sama a nawet biega łobuz mały. Więc wozi w nim swoje misie. Za to starsza córka Amelka od jakiegoś czasu wymyśliła nową zabawę i w wózku wozi małą Zuzie. <3 Radość ich niesamowita, śmiechu co nie miara. 

Na stronie znajdziecie wózki, półki, autka skrzynki na zabawki i wiele innych <3 POLECAM <3



Jak najbardziej POLECAM taki wózeczek dla każdego dziecka.

Podoba wam się taki wózeczek ?? A może już go macie :) Dajcie znać w komentarzach. 

Moja ocena 10/10

32 komentarze:

  1. Wcale się nie dziwię że Twoje córki są zachwycone sama bym była mega zachwycona , super się prezentuje ten wózek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny miałam taki jak byłam mała 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki jest śliczny! :D Sama bym taki kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny ten wozek!:). Z checia kupie podobny dla mojej coreczki do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wózeczek jest przeuroczy! :) Bardzo mi się podoba, więc nie dziwię się, że córki są zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi siębardzo ten wozek . chętnie przejrzę ofertę sklepu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny. Widać , że starannie wykonany. Moja córka też by oszalała z radości

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny, idealny przy nauce chodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jaki fajny - bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej cudowny ten wózek, wspaniała sprawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda ten wózek. Moja córka ma zwykły metalowo-materiałowy dla swoich lalek

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten wózeczek. Wygląda na prawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne wykonanie. Jako dziecko miałam taki z materiału, szkoda że wtedy takich cudów nie było.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudny! Bije na głowę wszelkie "marketowe" wózki dla lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest piękny i na tym koniec jego zalet. Po tygodniu " użytkowania" przez 10 miesięczną córkę odpadło koło. A można sobie wyobrazić jak bawi się takie dziecko. Siedząc na podłodze pchała do przodu i do tyłu przez 5 min. Dziś zauważyłam, że spadła nakrętka od śrubki trzymającej rączkę. Dobrze, że znalazłam ją ja a nie córka. Polecam do zrobienia zdjęcia i postawienia na półce. Nie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie.
      Pani Magdo dziękuję za tak szczegółowy opis. Zależy nam bardzo na zadowoleniu naszych klientów dlatego przypominam o tym ,że do naszych zabawek zapewniamy też serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu zabawka ulega uszkodzeniu chętnie pomagamy.
      Koła są klejone i mocowane specjalnymi wkrętami do osi co uniemożliwia ich odkręcenie. Zabawki nasze były sprawdzane pod kątem bezpieczeństwa w instytucie certyfikacyjnym i są w pełni bezpieczne. Jeżeli chodzi o nakrętkę to jest to jedyny element,którego dokręcenie pozostaje w gestii Klienta z racji potrzeby ustawienia rączki odpowiednio do wzrostu Dziecka. Nakrętki są samokontrujące i po ich prawidłowym dokręceniu odkręcenie bez narzędzi jest niemożliwe.

      Jeżeli chodzi o zalety to przypominam też o tym ,że nasze wózki powstały we współpracy m.in. z Psychologiem Dziecięcym i Fizjoterapeutą. We wcześniejszych postach na naszym profilu na Facebook są obszerne artykuły o tym jak bardzo nasze zabawki mogą pomóc w prawidłowym rozwoju motorycznym Dziecka i emocjonalnym.

      Chętnie służymy w Montowni Zabawek radą i pomocą.

      Zapraszamy do kontaktu i raz jeszcze Pani Magdo Dziękujemy za tak obszerną opinię.

      Dominika Rozdzialik
      Montownia Zabawek

      Usuń
    2. Pani Magdo MAMY już go jakiś czAS I NIC SIĘ Z NIM NIE DZIEJE KULKA NA MIEJSCU ZUZIA W NIM JEŹDZI MA MA 11 KG I NIC SIĘ NIE PSUJE. zGADZAM SIĘ Z MONTOWANI ZABAWEK :)

      Usuń
    3. Ja kupiłam wózek w styczniu i koło odpadło po kilku dniach, więc to świeża sprawa. Zauważyłam, że nie ma podspodem wspomnianego przez Montowinię Zabawek kleju.Szkoda,że nie można zamieścić w komentarzu zdjęcia. Nie zmienia to faktu, że wózek jest piękny i jest marzeniem wielu małych dziewczynek i ich mam. Ja zawsze chciałam taki mieć. Mojej córce zrobię w nim zdjęcie na roczek. I tyle, będzie ozdobą jej pokoju.

      Usuń
  17. Oj nigdy takiego nie widziałyśmy :) Super, tylko nam marzyłby się różowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten wózeczek wygląda pięknie. Może zakupię taki mojej Justynce na roczek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wózeczek, świetnie też wygląda jako ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki wozeczek to marzenie 💕 piekny,do tego bezpieczny dla dzieci i jestem nim oczarowana 😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny wózeczek, marzenia każdej małej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna spersonalizowana ozdoba do pokoju dziecięcego, która może też służyć jako zabawka! Genialne

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny wózeczek. Może mieć bardzo wiele zastosowań. Od tradycyjnego, czyli wózka dla lalek po inne, bardziej wymyślne. Wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie się przymierzam do kupna podobnego wózka , będe przynajmniej miała pewność że dziecięce zabawy nie będą mu straszne ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. www.MontowniaZabawek.com Zapraszamy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger