Kolorowanki dla malucha - Wydawnictwo MD

Cześć kochani w ten sobotni dzień witam Was razem z Wydawnictwo MD Monika Duda <3 i chce wam pokazać kolorowanki dla każdego malucha <3 Gdy otworzyłam przesyłkę moja córka była wniebowzięta bardzo się ucieszyła bo uwielbia kolorować. 
Takie kolorowanki uwielbiałam jak byłam mała <3 Gdy zobaczyłam te kolorowanki przypomniałam sobie jak ja kiedyś tak malowałam, czasami lepiej czasem gorzej. No aż w końcu prawie idealnie. 

My Mamy wiemy jak ważne w życiu dziecka jest malowanie staranie się aby nie wyjechać poza linię. Dla dziecka to również ważne, dzięki takim kolorowankom nasze pociechy uczą się staranności i zdobywają wiele nowych umiejętności. Ćwiczą swoja rączkę.
Wydawnictwo MD Monika Duda działa na rynku polskim od 2004 roku




Moja córka jak i jej koleżanki które razem z nią kolorowały te książeczki były zachwycone tym że obok jest rysunek już przykładowy, dzięki niemu wiedziały ja ma wyglądać kolorowanka i bardzo starały się aby dobrać odpowiednie kolory. Takie mądre kolorowanki dużo uczą nasze dzieci. 
Wolę aby moje dziecko bawiło się kolorami i kolorowało te cudne książeczki przy tym się uczyło niż spędzało swój czas na tablecie czy komputerze. Czy wy też tak uważacie ?

Cena takiej kolorowanki jest bardzo niska bo zaledwie 3,00 zł 

    Liczba stron: 16 str + naklejki
    Oprawa: zeszytowa
    Format: 205x290 mm
    Rok wydania: 2017



Do kolorowanek jak widać na zdjęciu załączone są naklejki dzięki nim dziecko chętniej maluje.
Szczerze przyznam wam się że razem z córką pokolorowałam jeden obrazek hi hi :) 

Te kolorowanki znajdziecie TU

Na STRONIE znajdziecie wiele ciekawych książek np :

książki edukacyjne
malowanki dla dzieci
książeczki dla dzieci
kolorowanki dla dzieci
kartonówki dla dzieci
książeczki edukacyjne
encyklopedie dla dzieci
bajki i opowiadania





Kupujecie swoim dzieciom kolorowanki ??
Czy wasze dzieci lubią malować ?


Kolorowanki zdały test na 100 %

Nasza ocena 10/10
Jak najbardziej polecamy :*

16 komentarzy:

  1. Kolorowanki - fajna sprawa ;) Do teraz sobie lubię pokolorować antystresowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fantastyczne te kolorowanki. I jak znalazł na deszczowe i pochmurne dni

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowanki są super :) ale wydaje mi się, że takie przykłady zabijają kreatywność w dzieciach, które próbują wpasować się w jakiś schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorowanki!Moja siostrzenica uwielbia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. my narazie jestesmy na etapie naklejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W dzieciństwie uwielbiałam kolorowanki👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój synek ma dopiero dwa latka, ale jak widzi w sklepie kolorowankę to zaraz wrzuca ją do koszyka. Oczywiście zamiast kolorować maluje w niej swoje rysunki, ale uwielbia to robić, a ja jako mama próbuje mu wyjaśnić, że trzeba to pokolorować. Te na pewno też zakupimy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i urocze nic tylko kolorować

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i urocze nic tylko kolorować

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba będzie zakupić i sprawić frajdę swoim dzieciakom ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze coś dla mojej gwiazdy. Uwielbia kolorowac! To jest coś, czym potrafi zająć się dłużej niż 5 minut!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla malutkich idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie kolorowanki z naklejkami to moja córcia uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowanki musza mieć naklejki :D tak to już jest, te mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak kolorowanka bez naklejek to za mało interesująca zabawa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger