Propozycje na Halloween - Rosegal

Witajcie kochanie ! <3 Wracam do was i mam dla was super ciekawe propozycje na Halloween ze sklepu RoseGal.

Wiem wiem że u nas tego Święta się nie obchodzi, ale moje dzieciaki bardzo lubią się bawić i przebierać w śmieszne stroje :) Pewnie wasze również.

Zajrzyjcie na stronę Rosegal a jestem pewna że znajdziecie coś dla siebie ---> KLIK TU



A oto moje propozycje 

1.   Śliczny strój sukienka powiem wam że z wielką chęcią bym taki na siebie założyłam suknia bardzo mi się podoba na Halloween jest wręcz idealna. Prawda ? Podoba wam się dajcie znać w komentarzu i zobaczcie więcej zdjęć.

        TU KLIK 

2. Piękna naklejka na drzwi. Moja córka jest nią zachwycona i bardzo prosi mnie abym jej to zamówiła chce sobie u siebie w pokoju na drzwiach nakleić. 
Ha ha powiem wam że mi tez się podoba i zamówię jej, niech się cieszy.



3. Ostatnia rzecz to zdecydowanie coś dla mnie, już mam pomysł jak to wykorzystać piękny makijaż może z tego wyjść. Nie sądzicie ?? Lubicie robić takie makijaże ? Ja uwielbiam nawet tak sama dla siebie żeby się pośmiać



Jak wam się podobają moje propozycje ??
Ja uwielbiam sklep Rosegal bo zawsze można tam znaleźć coś ciekawego.
Dajcie znać w komentarzu co wam się spodobało i czy robicie w tym sklepie zakupy.



1 komentarz:

  1. Gambling in Las Vegas - JT Hub
    Gambling 논산 출장마사지 in 여수 출장안마 Las Vegas is a social and entertaining 울산광역 출장안마 activity that's all 영천 출장마사지 you need to know and you can't go 아산 출장안마 wrong. There are many gambling sites and

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger