Delia - Poczuj piękno


Cześć kochani jakiś czas temu otrzymałam przepiękną paczuszkę od Delia Cosmetics. Baczka skrywała w sobie dużo niesamowitych produktów. A dziś chce wam przedstawić dwa z nich.
 A są to : 
* Mgiełka tonizująca do twarzy, szyi i dekoltu
* Płyn dwufazowy do demakijażu


Mgiełka tonizująca do twarzy, szyi i dekoltu

  • Przywraca naturalne pH skóry
  • Przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych kremu lub serum
  • Nie ściąga skóry
  • Jest odpowiednia dla każdego typu cery.

  • Zawiera: ekstrakt z aloesu, alantoinę, ekstrakt z lukrecji, naturalną betainę i kompozycję zapachową Bez alergenów

  • Nie zawiera: alkoholu, silikonów i parabenów

Mgiełka jest rewelacyjna i bardzo ją polubiłam, jest zdecydowanie moim ulubieńcem. Dla mnie dużym plusem jest to że mgiełka nie zawiera alkoholu więc co za tym idzie nie wysusza skóry. Mgiełka bardzo odświeża skórę i dobrze przygotowuje twarz. Mgiełkę używam przed nałożeniem kremu, i efekt jest bardzo zadowalający. 
 

 Cała seria DERMO SYSEM nadaje się do każdegoo typu cery, a Delia:

PRZESTRZEGA zasad profesjonalnej etyki
BADA pod kontrolą lekarza dermatologa
UŻYWA sprawdzonych i bezpiecznych składników
STOSUJE najnowsze technologie


Płyn dwufazowy do demakijażu

Hipoalergiczne oczyszczanie
usuwa makijaż
oczyszcza i nawilża
nie szczypie w oczy
nie podrażnia!
jest odpowiedni dla cery wrażliwej ze skłonnością do alergii

zawiera: pielęgnacyjny kompleks lipidowy, olej marula, ekstrakt ze świetlika

nie zawiera: alkoholu, parabenów, kompozycji zapachowej

Płyn doskonale oczyszcza i usuwa makijaż, byłam pod ogromnym wrażeniem gdy użyłam go po raz pierwszy, wystarczyła odrobina płyny a cały makijaż z oczu zeszedł w bardzo szybkim tempie. Makijaż zmywa się szybko, łatwo i przyjemnie. Moja skóra bardzo dobrze toleruje ten płyn. Uwielbiam go za to że nie szczypie w oczy i nie podrażnia skóry.
Z czystym sumieniem Polecam. :)



Znacie używacie te produkty ?
Jakie są wasze opinie i wrażenia. Dajcie znać w komentarzach :)

Jak najbardziej polecam te Produkty !
Moja ocena 10/10


5 komentarzy:

  1. O ja właśnie szukam dobrego płynu do demakijażu do mojej wrażliwej cery, muszę wypróbować ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  3. mam rowniez do przetestowania ten zestaw z Delia, ale aż wstyd się przyznać, że jeszcze ani jednego produktu nie przetestowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ten artykuł :) na pewno wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger