Masło kokosowe - Esent.pl Opinia



                                                                   Cena: 17,90 zł



OPIS
Olej kokosowy nierafinowany organiczny VIRGIN tłoczony na zimno ( z naturalnym zapachem kokosu ), nierafinowany. Olej roślinny w temperaturze pokojowej mający stałą konsystencję (stąd potoczna nazwa masło ), otrzymywany przez tłoczenie lekko rozgrzanej kopry – orzechów palmy kokosowej. Produkt posiada Certyfikat Soil Association.
Działanie.
Masło kokosowe nie tylko nawilża, ale też zapobiega wysychaniu skóry. Zalecany do stosowania na skórę suchą z objawami łuszczycy, egzemy, atopowego zapalenia skóry. Błyskawicznie się wchłania. Nie pozostawia uczucia tłustości, pozostawia skórę nawilżoną, miękką i gładką, maskując jej niedoskonałości ( wyrównuje kolor naskórka, usuwa ciemne przebarwienia).Pozostawia na skórze bardzo miły kokosowy zapach.

Doskonale sprawdza się przy stosowania po opalaniu, dzięki niemu skóra staje się miękka, gładka błyszcząca.


Świetnie sprawdza się jako środek zapobiegający wysychaniu skóry, dla osób mających częsty kontakt z wodą i detergentami.


Ma doskonały wpływ na włosy. Idealne dla osób z suchymi, zniszczonymi włosami z rozdwajającymi się końcówkami i z łupieżem.

W temperaturze pokojowej masło ma postać stałą, jest białe i ma bardzo przyjemny kokosowy zapach. W kontakcie ze skórą topi się i zamienia w olej.

Masło produkowane jest na terenie UE (UK/PL) z surowców pochodzących z Południowej Azji. Masło jest dopuszczone do sprzedaży jako surowiec kosmetyczny na terenie EU i USA. Produkt posiada certyfikat Soil Association. Pakowany jest w atmosferze gazu obojętnego.


W stosunku do wersji rafinowanej, cechuje się jeszcze lepszym wchłanianiem, lepiej odżywia skórę. Nie pozostawia tłustego filmu.

Moja opinia :

Masło jak dla mnie jest doskonałe ! Nigdy nie miałam do czynienia z Masłem Kokosowym i powiem wam że jest rewelacyjne. Nie spodziewałam się tak szybkiego i dobrego efektu w stosowaniu. Zastosowałam masło w formie maseczki na włosy trzymałam około 30 min i zmylam dokładnie szamponem. Efekt cudowny włosy pięknie nawilżone gładkie. Stosuję go również na twarz jako krem oraz zastosowałam go po opalaniu. Oczywiście ja jako blondynka opalam się na czerwono i to bardzo boli, a dzięki zastosowaniu masła skóra odpoczęła nie bolała aż tak, masło ukoiło mój ból. 
Polecam ! 

Masło może być stosowane zamiast kremu do twarzy, pod oczy , szyje na dekolt. W przypadku skóry suchej, może być używane jako środek do demakijażu.

Takie masło ma wiele zastosowań
A wy używacie tego typu kosmetyków ?
Jak tak to do czego ? :)




30 komentarzy:

  1. Ja używam oleju kokosowego do zmywania makijażu, ale nie wiem czy jest to ten sam produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również używał tego Masła do zmywania makijażu i jest cudowny !

      Usuń
  2. Uwielbiam zapach kokosu, to masło na pewno by mi się spodobało, a jak jeszcze ma tyle zastosowań, to już w ogóle super :).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam masło kokosowe innej firmy, na początku używałam do włosów ale niestety do moich się nie sprawdził więc używam do robienia masażu :D
    http://dzisiaj-sabat.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne jest to ,że można go użyć na wiele partii ciała a nie na jedną konkretną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy, ale masło kokosowe jest moim ulubionym. muszę przetestować ten egzemplarz i zobaczyć, jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam oleju kokosowego praktycznie do wszystkiego- włosy, demakijaż, cera <3 Sprawdza się genialnie, ten produkt na pewno trafi do mojej kolekcji! Świetny wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na włosy używam oleju kokosowego, ma cudowny zapach ;) masła jeszcze nie używałam, ale napewno spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy masła kokosowe ^^ Ah... a to jest wręcz rewelacyjne! :) Super, że efekt jest widoczny! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dłuższego czasu chce kupić masło kokosowe i w sumie pomogkas mi w wyborze :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie niestety tłuste produkty odstraszają. Moja skóra lubi się przetłuszczać, więc staram się unikać wszelkiego rodzaju olejów czy masełek. Myślę jednak, że kokosowy zapach mógłby mnie skusić do sięgnięcia po ten produkt:)
    /Sohee
    https://jednanogawazji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiedz mi jak zapach? Czy mocno czuc ten kokos? Na włosy dla mnie by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię używać na włosy :-), choć dawniej kiedy były bardzo zniszczone kokos mi robił masakre.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam kilka produktów tej firmy, ale jeszcze testuje :D
    jestem ciekawa jak się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo Tak właśnie stosuje takie na włosy i bardzo dobrze się sprawdza, do opalania akurat stosuje aktualnie olejek arganowy :)
    Bardzo rozwinięta recenzja, można się wszystkiego dowiedzieć i to właśnie lubię najbardziej.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam masło kokosowe :) w sumie kocham kokos ❤ taki Multi kosmetyk, który możesz zabrać ze sobą na wakacje i nie musisz całej kosmetyczki brać ze sobą 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. O, oleju kokosowego używam do twarzy, paznokci oraz włosów, więc jest bardzo praktyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. Uwielbiam takie wielozadaniowe produkty. Chętnie bym wypróbowala na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  18. ...gdybym jeszcze nauczyła się systematyczności :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tego masła ale bardzo mnie zaciekawilas

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zapach kokosu więc chętnie wypróbuję😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszystko co kokosowe. Masło mogło by mi sie spodobać a i cena przystępna

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kokos i wszystko co z nim zwiazane ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na włosy nie mogę stosować, niestety strasznie mi je obciążał :-( Masło lubię solo, jak i dodaję do różnych balsamów i kremów, jest wspaniałym półproduktem po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam go jeszcze ale po takim przeczytaniu tego postu myske ze go kupie

    OdpowiedzUsuń
  25. masło kokosowe-muszę spróbować. ciekawa jestem efektów

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger