Czysta kuchnia z Betterware - Lubię to


Witajcie Kochani dziś do Was wracam z kolejnym wpisem o produktach od Betterware-Lubię To 
Tym razem jest to PŁYN DO CZYSZCZENIA POWIERZCHNI KUCHENNYCH



Ten płyn znajdziesz TU 


Za pomocą tego doskonale czyszczącego i wydajnego płynu umyjesz w kuchni wszystko: zlew, okap, kuchenkę, blaty, fronty szafek, półki, kafelki. Zmywa tłuste, lepkie plamy. Nadaje czyszczonym powierzchniom delikatny połysk, pozostawia świeży zapach kiwi. Twoja kuchnia zalśni perfekcyjną czystością! 

500 ml 
Cena 16.99

SPOSÓB UŻYCIA: Spryskać czyszczoną powierzchnię i przetrzeć wilgotną ściereczką. Następnie wytrzeć do sucha. W przypadku uporczywych zabrudzeń pozostawić preparat na 5 minut, po czym przetrzeć ściereczką. Nie stosować na gorące powierzchnie. W razie wątpliwości zaleca się przeprowadzenie próby na małej powierzchni w niewidocznym miejscu. Po użyciu powierzchnie kontaktujące się bezpośrednio z żywnością spłukać woda pitną.

SKŁAD: <5% niejonowe środki powierzchniowo czynne, <5% anionowe środki powierzchniowo czynne, <5%EDTA i jego sole, konserwant, kompozycja zapachowa, barwnik.



Moja opinia :

Płyn doskonale nadaje się do czyszczenia powierzchni kuchennych, dodatkowy plus za wspaniały zapach towarzyszący płynowi.
Miałam problem z myciem okapu po prostu nie lubię tego robić. Zawsze ciężko było mi go domyć męczyłam się z tym i tylko się złościłam, a to wcale było nie potrzebne. Powiem wam że ten płyn mi w tym perfekcyjnie pomógł. 
Doskonale wyczyściłam okap, i teraz mycie go to dla mnie pestka.

Uporczywe tłuste plamy ??
Oj jak tego nie lubię i zawsze staram się sprzątać regularnie aby nic nie zostało, bo później niestety jest to ciężko zmyć aleee.... ten płyn sobie z tym radzi :)
nawet taką bardzo zabrudzoną kuchenkę jesteśmy w stanie tym płynem doskonale umyć. 

Po umyciu płyn nadaje naszej kuchni delikatny połysk i bardzo przyjemny zapach.

Warto mieć tak świetny produkt w swojej kuchni.
Końcówkę można ustawić w dwóch pozycjach: tak by podczas rozpylania tworzyła się piana lub tak by powstawała lekka mgiełka


Produkt jak najbardziej POLECAM ! <3
U mnie sprawdził się doskonale i zdał test
:)

Ocena 10/10





14 komentarzy:

  1. chętnie poznam tę firmę blizej

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki płyn muszę mieć mój okap też mnie strasznie denerwuje 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry produkt podczas sprzątania jakiegokolwiek pomieszczenia to podstawa. Ułatwia pracę :) Tej marki nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego szukałam, czyszczenie piekarnika i okapu to udręka :) muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro ze wszystkim sobie radzi też muszę go spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, ale jeśli jest skuteczny to ja to chcę

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki,m ale zapowiada sie obiecująco i ba pewno zakupie bo myscie okapu to cos strasznego 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie nie sprzątam, bo nie znosze zapachu detergentu, ale pokażę post mężowi, bo ostatnio to on się tym zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAPACH JEST CUDOWNY W OGÓLE NIE JEST OSTRY . ZDECYDOWANIE PRZYJEMNY :)

      Usuń
  9. ponoć bardzo dobra firma i mają super produkty. nie testowalam nigdy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger