Drewniany Skarb !

Dzień dobry kochani <3 
W ten piękny dzień witam was z takim ślicznym pudełeczkiem - szkatułką <3



To pudełeczko należy do mojej starszej córki Amelki <3
Amelka ma lat 6, niedawno miała urodzinki. 
Jejku jak ten czas szybko ucieka pamiętam jak była taka malutka a tu już 6 lat za nami <3 
Ale wracając do tematu Amelka uwielbia zbierać różne przedmioty zabawki gadżety :) 
Dla niej takie rzeczy to prawdziwe skarby ! <3

W takim pudełku można przechowywać wszystko.
Biżuterie, skarby lub np zdjęcia.

Takie cudne pudełeczko otrzymałam od  


Pudełeczko wyłożone jest szarym filcem, który dodaje mu uroku.





Pudełeczko jest bardzo ładnie i starannie wykonane. 
Jest trwałe i mocne. 
Bardzo solidnie wykonane.

Idealnie nadaję się na prezent dla dziecka lub można zamówić inne z innej okazji.

Ja myślę zamówić u Madebycath 
pudełeczko na  wino na ślub szwagierki, to będzie świetny prezent a przy okazji bardo ładna pamiątka.
Później takie pudełeczko może posłużyć do czegoś innego.




Lubicie takie pudełeczka na pamiątki lub inne rzeczy ??
Bo ja bardzo lubię :) 

A może macie już takie ?
Jak tak to co w nich trzymacie ?
Pamiątki, zdjęcia ?


Pudełeczko jest cudowne, 
Bardzo dziękujemy i jak najbardziej Polecam <3 





17 komentarzy:

  1. Piękny skarbiec, w sam raz na wszystkie zdobycze :) uwielbiam wina w pudełkach -wyglądają naprawdę elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście wszystkiego najlepszego dla 👑🎁🎂🎁🎁

      Usuń
  2. Wow ale super!!! Moja córka ma niebawem 8 urodziny, napewno by sie ucieszyła z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna szkatułka. Mojej córci na pewno tez by sie spodobala.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkatułka przepiękna! uwielbiam hand made

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, ale ja bym potrzebowała większe. dla córeczki zrobiłam opakowanie gdzie trzymam różne rzeczy, kartki z urodzin, opaskę ze szpitala itp. :) kiedys jej dam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie pudełeczka ;) Mogą skrywać tajemnice.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne wykonanie- bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełko ,zgadzam się czas ucieka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te pudełeczko😊 ładny niebieski kolor😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze! Sama miałam coś takiego jako dziecko. Zrobiłam sobie sama jak i później mój brat. Oczywiście nie było to tak śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger