Pomoce edukacyjne i rozwojowe dla dzieci "Blue-Sky"

Cześć kochani :)

W ten piękny słoneczny dzień chce wam zaprezentować Pomoce edukacyjne i rozwojowe dla dzieci "Blue-Sky"




Karty edukacyjne dla dzieci to świetny pomysł na naukę.

Moja 6 letnia Amelka bardzo je polubiła :)
Co prawda zna wszystkie owoce  i wie jak wyglądają ale nie zna jeszcze wszystkich literek.
I właśnie te karty nam w tym pomagają, bierze jedną kartę zeszyt i długopis i przepisuję po kolei wszystkie literki i powtarza każdą literę po kolei po kilka razy potem mówi mi jaka to litera i czyta wyraz po slabach lub po literach. 

Amelka Karty pokazała w przedszkolu i Pani była nimi bardzo zachwycona, karty zostały na kilka dni w przedszkolu dopiero jutro do nas wrócą. Tak bardzo się spodobały dzieciom że nie chcą oddać hi hi :) Bawią się nimi i uczą. 

Jestem bardzo zadowolona z tych pomocy edukacyjnych. Moje dziecko również. 
Te karty będę również wykorzystywała jak moja młodsza córka zacznie uczyć się mówić powtarzać.

Bo przecież przyszłość dziecka dla Nas Mam jest najważniejsza. To co nauczymy nasze dziecko w przyszłości mu się na pewno bardzo przyda. 

Te karty to bardzo szybka nauka liter. 
Polecam zakup takich kart każdej mamie która chce aby dziecko uczyło się liter w mądry i szybki sposób. 




Karty na stronie na Fb znajdziecie różne 
kwestia dogadania się. :) 
A kontakt ze stroną bardzo miły.

My akurat posiadamy karty takie jak na zdjęciu.
Ale są również zwierzęta, owoce, warzywa, pory roku,przeróżne układanki, sam/a możesz zdecydować co znajdzie się na kartach.

Zajrzyj na stronę a na pewno znajdziesz coś dla swojego dziecka.  

Karty wykonywane są ręcznie i z wielką pasją. 
Wykonane bardzo starannie, ładnie.
Cena jest bardzo przystępna (proszę kierować pytanie o cenie na stronie na FB )

Takie karty mogą być również wykorzystywane dla dzieci niesłyszących lub z niedosłuchem. 




Podobają się Wam te karty ?
A może chcielibyście takie wygrać w konkursie ??
Dajcie znać


Polecam :*
Karty zdały nasz test i są godne polecenia. 
Moja ocena 10/10



15 komentarzy:

  1. karty bardzo fajne, chociaz u nas furore by zrobily, ale ze zwierzatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) nauka przez zabawę :) nie mam dzieci w wieku odpowiednim do zakupu, ale pamiętam jak sama lubiłam takie gry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystałam z czegoś takiego przy synku- świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. W konkursie chetnie wezme udzial.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne , faktycznie przydatne w przedszkolu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne karty. My mieliśmy pod9bne ale z zagadkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne :) moim chłopakom by się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co nie mam dzieci, w mojej rodzinie też jakoś ich brakuje, ale jeżeli będę miała swoje, a myślę, ze będzie to całkiem niebawem, to pewnie będę zaopatrywała się w takie pomoce edukacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa✌ można uczyć się przez zabawę z zainteresowaniem😃

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger