Fotomagnesy z Fotobum.pl


FOTO MAGNESY Z FOTOBUM <3 



Zdjęcia ! Wspaniała pamiątka i chyba każdy z Nas robi zdjęcia aparatem czy telefonem. :) Nie każde musi być piękne i profesjonalne, ważne aby najpiękniejsze wspomnienia zostały uchwycone aparatem! 
 Tym razem chciałam Wam pokazać ciekawe rozwiązanie jakim są fotomagnesy!

Dzięki zdjęciom nasze wspomnienia zawsze będą z nami ! nigdy nie uciekną z naszej pamięci. 

Do foto magnesów wybrałam zdjęcia dzieci moje i męża.

Te zjawiskowe foto magnesy to wspaniała pamiątka i gadżet .  
Uważam również to to super pomysł na prezent ! 


Tworzenie takich foto magnesów jest bardzo proste i zajmuje tylko kila minut wystarczy przygotować 16 sztuk zdjęć i wgrać je. 
  • wymiar magnesu 7,5 x 9,5 cm
  • wymiar zdjęcia 6,5 x 6,5 cm
Cena takiego zestawu 16 sztuk wynosi jedyne 19.90 


Uwielbiam oglądać zdjęcia, wracać wspomnieniami do minionych, przyjemnych chwil z dzieciństwa lub imprez, na których świetnie się bawiłam. 
Czy wy też tak macie ? :) 



Jak najbardziej polecam !! 


Zapraszam do skorzystania z rabatu 10 % z kodem rfsnhk 

https://fotobum.pl/kod/rfsnhk 

16 komentarzy:

  1. miałam te magnesy i uwazam ze to śweitna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. również zamawiałam fotomagnesy i są super ! pięknie mi ozdabiają lodówkę :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je i każdemu powtarzam że to rewelacyjny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne <3 świetna sprawa. Muszę się zaopatrzyć w takie cudeńka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem posiadaczką tych magnesów, już wszyscy znajomi i rodzinka pozamawiali. Podarowalam też jeden zestaw magnesow mojej mamie. Była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajowe. Nie miałam takich a powinnam mieć. Zdecydowanie powinnam miec

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie mieć takie personalne magnesy. Lubię takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam magnesy z różnych miejsc w ktorych byłem ale zdjecia z wakacji w formie magnesów super opcjaaaa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy i my je😀super wyglądają pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze nie mam takich.
    Czas by pewno zamówić

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa z tymi magnesami;)
    Zastanawiam się nad zamówieniem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Uwielbiam lodówkowe magnesy, mam całą lodówkę nimi obklejoną. Takie spersonalizowane na pewno wylądują u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Są super i pamiątka na lata. Kto znas nie ma na lodówce magnesów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa! Ja co prawda nie lubię mieć napackane na lodówce ale... coś czuję że chęcią dobralabym magnesy w taki sposób że stworzyłyby genialna całość aranżacyjną

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger