PERFUMY GLANTIER - Zapach obłędny !

Witacie kochani już dawno nie było u mnie tak pachnącego wpisu :* Ale tym razem perfumy dla mężczyzn od Glantier
Tym razem pomyślałam trochę o Mężu, bo zawsze jest coś dla mnie i dla dzieci. 
Więc on pokrzywdzony być nie może <3 
Przyznam Wam szczerze, że z niecierpliwością oczekiwałam kuriera z tą przesyłką. Uwielbiam pięknie pachnące perfumy.


Szeroki wybór męskich perfum Glantier znajdziesz TU












Cena 49.00 zł

"Perfumy Glantier do połączenie doskonałej jakości z atrakcyjną ceną."



Od Glantier otrzymałam perfumy dla mężczyzn oraz zestaw próbek.

Powiem szczerze że rzadko zamawiam perfumy przez internet, nie chciałam tego robić ponieważ się boje że to będzie nie ten zapach że coś będzie nie tak. Raczej większość z Nas chyba tak ma. Bo przecież nie ma nic lepszego jak iść do drogerii powąchać i kupić. 
Otóż myliłam się ! I wiem że to był mój błąd, ponieważ te perfumy są rewelacyjne ! Idealne, dosłownie zakochałam się w nich. Mąż zachwycony jemu również bardzo się podobają.

 Kiedy Męża nie ma w domu a ja czuję się samotna i jest mi bardzo smutno wystarczy że poczuje jego zapach na kocu poduszce, a od razu jest mi lepiej. Czy wy też tak macie ?
Zapach kojarzy mi się z czymś przyjemnym, i bardzo mnie uspokaja oczywiście zapach mojego męża. :) 

Ciężko kupić ładne perfumy w przystępnej cenie. Ale właśnie TU takie znajdziecie. Idealne do noszenia na co dzień oraz na wyjątkowe okazje.
Te perfumy są bardzo ładne i trwałe, wystarczy kilka razy użyć i zapach pozostaje na ubraniu jak i na ciele na długi czas. Dla mnie jest to bardzo duży plus. Trwałe perfumy zazwyczaj są bardzo drogie ale nie te !! 
Cena znakomita na każdą kieszeń.
Jestem pewna że te perfumy zostaną z nami na dłużej.



Na stronie znajdziecie szeroki wybór perfum męskich jak i damskich !  Na pewno znajdziesz coś dla siebie i swoich bliskich. 
Takie perfumy to doskonały prezent dla ukochanej osoby, męża, żony, siostry, brata, taty czy mamy. !



Perfumy są rewelacyjne !
Doskonale zdały test 
Polecam nasza ocena 10/10

Dla każdego z Panów z pewnością znajdzie się coś odpowiedniego 


16 komentarzy:

  1. Muszę popatrzeć co oferują, mojemu M szybko się zawsze kończą :) określone zapachy kojarzą mi się z określonymi osobami- ale nie spryskuje rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie kochana :) chodziło mi o to że jak mąż tego dotyka, leży np na poduszce to jego zapach przejdzie na tą podusie ;)

      Usuń
  2. Cena bardzo zacheca do zakupu. Ja tez ostatnio zamowilam kilka rzczy dla męża bo on jak zawsze pokrzywdzony 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ich perfumy.Jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już gdzieś te perfumki i muszę przyznać, że są takie zgrabne :D Fajny, choć bardzo klasyczny flakonik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałąm i jestem zadowolona z trwałości

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo będę miała możliwość zapoznać się z tą firmą bliżej😊 co prawda będę to damskie perfumy, Ale kto wie, może następne będą męskie👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż byłby mega zadowolony z tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przejrzeć ich ofertę. Kończą mi sie perfumy i przydało by sie coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny flakon ,przyjemne zapachy w przystępnej cenie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Również mam perfumy od nich. Piękny zapach i niesamowicie trwały.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam te perfumy i są cudowne. jestem ciekawa też męskich zapachów :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, choć mój ma swoje ulubione zapachy, czasem trudno go przekonać do czegoś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam okazje testowac tylko próbki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Postanowiłam, że kupię zestaw męskich perfum narzeczonemu na prezent pod choinkę. Szukam odpowiedniego zapachu, które będzie pasowało do codziennych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger