Serum czysty kwas hialuronowy SPA DOMOWE OPINIA

Witajcie moi drodzy dziś przychodzę do Was z opinią o takim produkcie jak :

Serum czysty kwas hialuronowy Inya 30ml który otrzymałam od SPAdomowe.pl Najlepsze kosmetyki naturalne i organiczne



 Cena: 24,90 zł

To serum znajdziecie TU



Kwas hialuronowy (HA) jest ważnym elementem skóry. Jedna cząsteczka kwasu hialuronowego potrafi związać do 250 cząsteczek wody. Wraz z wiekiem organizm produkuje coraz mniej HA, powodując, iż skóra staje się pomarszczona i wysuszona. Regularne stosowanie kwasu hialuronowego Inya pozwoli zachować skórze odpowiednie nawilżenie, gładkość oraz elastyczność.

To wyjątkowe serum, mające w swoim składzie czysty kwas hialuronowy wykazuje silne działanie nawilżające, wygładzające, uelastyczniające oraz ochronne.

Średnio cząsteczkowy kwas hialuronowy, który został zastosowany w serum tworzy na skórze film wzmacniając barierę hydrolipidową skóry, jednocześnie intensywnie nawilża i zapobiega przeznaskórkowej utracie wody.


Ważną cechą jest łatwość aplikacji. Serum dobrze rozprowadza się na skórze, jest wydajne oraz szybko się wchłania.


Regularne stosowanie serum pozwala zachować odpowiedni poziom nawilżenia, gładkość oraz elastyczność skóry.


Sposób użycia: stosować bezpośrednio na nawilżoną skórę lub wymieszać z niewielką ilością wody i nanieść na odpowiednie miejsce na ciele.


Produkt przebadany dermatologicznie.



MOJA OPINIA 

Każda Kobieta która ceni sobie dobry wygląd oraz nawilżenie cery powinna posiadać w swojej kosmetyczne to znakomite serum. Dzięki współpracy mogłam przetestować kwas hialuronowy i sprawdzić jego działanie. Serum posiada wygodny aplikator, dzięki któremu wydobywa się potrzebną ilość do aplikacji. Konsystencja serum jest dość gęsta i lepka. Po połączeniu z wodą staje się rzadsza. Producent zaleca używanie serum dwa razy dziennie na nawilżoną skórę twarzy, bądź wymieszanie sercu z odrobiną wody. Dla mnie ważne jest to że serum idealnie rozprowadza się po skórze i doskonale nawilża. 

Po przetestowaniu zauważyłam że moja skóra jest bardziej elastyczna i gładka. Cera zdecydowanie się poprawiła. Polecam każdej Pani która chce wyglądać lepiej, chyba każda z nas lubi wyglądać ładnie. Więc tego perfekcyjnego serum nie może u Ciebie zabraknąć. 

Serum posiada bardzo ładne szklane opakowanie, lubię kosmetyki które ładnie się prezentują.



Skład : 

Aqua, Sodium hyaluronate, Phenoxyethanol, Ethylhexylgliceryn.



Czy wy posiadacie takie serum w swojej kosmetyczce ?
Używacie ?? Jeśli tak to czy widzicie zadowalające was efekty ?

Ja jak najbardziej POLECAM ! 
U mnie serum się sprawdziło i jestem bardzo zadowolona z jego działania. 

Ocena 10/10





11 komentarzy:

  1. Nie używam i nie znam tej firmy :) ale planuję niedługo zakupić dermaroller i wtedy kupię serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. firma mi się cos kojarzy, uzywam kwasu, ale z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam takich rzeczy, ale buteleczka naprawdę ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio polubiłam się jednym serum i póki co nie zmieniam, ale to jest warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyprobuje chetnie jak skoncze moje

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam lecz z chęcią się zapoznam bo brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten serum i go bardzo lubię👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię dodawać odrobinę do maski do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie uzywalam tych produktów

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger