NUK Nature Sense - Zuzia testuje

Cześć, jakiś czas temu otrzymałam od Nuk cudowną przesyłkę. Dostałam się do testowania buteleczek NUK Nature Sense. Byłam z tego faktu bardzo zadowolona bo nawet się nie spodziewałam że to akurat moja córka będzie mogła testować tak wspaniałą buteleczkę.

Moja 4 miesięczna córka bardzo polubiła tą buteleczkę co widać na zdjęciach poniżej. 



W ramach testu otrzymałam :

Butelke NUK
Nature Sense
150 ml

smoczek silikonowy, 0-6 m,

rozmiar S  

W takiej buteleczce dziecko może pić 

(mleko mamy, wodę, herbatkę)




Nowe butelki NUK Nature Sense.
Tak blisko natury jak nigdy dotąd.


Dzięki NUK dzieci mają jeszcze bardziej naturalne odczucie podczas ssania. Odczucie, które jest jeszcze bardziej zbliżone do karmienia piersią.

Butelka posiada :

Kilka małych otworków :

Które są wzorowane na kanalikach mlecznych piersi, zapewnia swobodny i naturalny wypływ pokarmu.

Wyjątkowo miękką końcówkę smoczka :

Jest szczególnie elastyczna i dostosowuje się do jamy ustnej dziecka podobnie jak brodawka sutkowa mamy. 

Innowacyjny antykolkowy odpowietrzacz :

Umożliwia swobodny wypływ pokarmu i pomaga zmniejszyć ilość powietrza połykanego przez dziecko.





Butelka się nam tak bardzo spodobała że już kupiłam kolejne dwie tylko że większe.

Wcześniej słyszałam tylko o tych butelkach (same pozytywne opinie) ale nie wiedziałam czy kupić czy są rzeczywiście tak dobre jak mówią. Aż miałam okazję to sprawdzić. I teraz ja jako mama dołączyłam do grona ZADOWOLONYCH MAM :) A moja mała Córka jest jeszcze bardziej zachwycona <3

Buteleczka jest wyjątkowa, idealnie dopasowuje się do rączek dzieciątka. Zuzia ma niecałe 4 miesiące a z tej butelki pije sama (mleko modyfikowane lub herbatkę)



Smoczki do butelek NUK Nature Sense występują z różną liczbą małych otworów przepływowych - do mleka mamy lub innych gęściejszych płynów. A więc gdy Twoje dziecko rośnie, zmień także rozmiar smoczka - dostępne są rozmiary dla dzieci w wieku 0-6 miesięcy oraz 6-18 miesięcy.



Czy używacie butelek NUK ?
Jak wrażenia ?
A może ktoś z Was również testuje ??



Jak widzicie ze zdjęć mała Zuzia jest bardzo zadowolona z Buteleczki NUK <3 Pije z niej chętnie i bardzo polubiła ten kształt smoczka. 

Mama i Zuzia POLECAJĄ buteleczkę NUK.


Więcej informacji na temat tych i innych butelek znajdziecie na stronach :




18 komentarzy:

  1. Mam- należę do grona mam które zostały zaproszone jako pierwsze do wypróbowania tych butelek zanim zrobili nabór do testów :) Polecam z całego serduszka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego słyszałam o tych smoczkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 4 rodzeństwa, wszyscy korzystali z produktów NUK :) również polecam !

    OdpowiedzUsuń
  4. ale niunia zadowolona z butelki :D
    uwielbiam produkty NUK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczerze mówiąc nie miałam takiej butelki ale innej firmy. Najważniejsze że mała kruszynka jest zadowolona☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie napiszę nic na temat butli bo moja córka jest totalnie bezbutelkowa - kp od urodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Najładniejsza testerka produktów, jaką widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :** Taka ładna po Mamie heh <3 Oj niee akurat ta córcia to czysty Tata <3

      Usuń
  8. W takim razie już wiem jaką buteleczkę zakupić Justynce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz trochę nie w temacie. Mam starsze dzieci ale butelka fajnie sie prezentuje. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Mu z butelki juz dawno wyrośliśmy. Jednak Nuk ma rewelacyjne produkty dla dzieci. Nina bez pamieci kochala swoj smoczek z Nuka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oni mają świetne produkty, choć osobiście wole Timmy Tipe

    OdpowiedzUsuń
  12. podobno mają bardzo dobre rzeczy :) A dzieciątko jest mega słodziutkie:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza dziecinka :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam NUK . Córka byla na nim chowana i drugiw bobo w przyszłości tez zapoznam z NUKiem:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Ta wiedza przyda się każdej mamie👍👍👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger