Pielęgnacja zniszczonych włosów !

Od jakiegoś czasu głośno jest o produktach SWISS IMAGE Polska. Więc stwierdziłam że muszę wypróbować te cudowne produkty do włosów na sobie. 

Od SWISS IMAGE Polska otrzymałam szampon oraz odżywkę które przeznaczone są dla :
  • Włosów suchych, delikatnych, zniszczone zabiegami chemicznymi (również kręcone) Również włosy rozjaśniane – neutralizuje żółte refleksy.
Niestety moje blond włosy są ostatnio bardzo zniszczone również przez słońce, wydaje mi się że słonko źle na nich działa. Gdy tylko nadchodzi lato czuję zmiany jakie zachodzą na mojej głowie. 
Słońce powoduje że moje włosy są suche, zniszczone bez blasku. Latem musimy doskonale o nie zadbać. 

Jak ?? 
Przede wszystkim dobrać i stosować odpowiednie dla naszych włosów kosmetyki. 


A oto kilka zdjęć co zawierała paczuszka. 
Kosmetyki do włosów były bardzo ładnie zapakowane. Taki zestaw idealnie nadawałby się na prezent. 




DZIAŁANIE:
  • Dogłębne odżywienie i regeneracja włosów
  • Zwiększenie objętości
  • Naturalne podkreślenie odcieni blondu
  • Pielęgnacja i odżywienie skóry głowy



GŁÓWNE SKŁADNIKI:
  • Alpejska woda glacjalna (polodowcowa)
    • pozyskiwana jest z lodowców podczas naturalnego procesu ich topnienia
    • jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń, dlatego uważana jest za najczystszą z wód
    • ma taką samą strukturę jak woda w naszym organizmie, dzięki czemu jest dobrze przyswajalna, skutecznie transportuje w głąb komórek wszelkie składniki odżywcze i aktywne
    • stosowana jest w kosmetykach, których celem jest nawilżanie, odświeżanie, wygładzanie i regeneracja skóry lub włosów
  • Gentian – goryczka alpejska
    • wzmacnia włosy, regeneruje, działa na rozdwojone końcówki
    • przeciwdziała wypadaniu włosów
    • odświeża kolor odcieni blond – neutralizuje żółte refleksy
    • posiada właściwości odżywcze i pielęgnacyjne
  • Polycare Boost – aktywny kompleks dodający włosom blasku




Moja opinia :

Moje włosy przed stosowaniem tego szamponu oraz odzywki były suche,zniszczone, wypadały i były pozbawione blasku. Wysoka temperatura i słońce również pogarszały stan moich włosów. Włosy były łamliwe i wypadały garściami. 
Nie lubię gdy moje włosy przypominają siano. Stosowałam wiele szamponów które miały działać cuda jednak włosom nie pomogły a w portfelu tak owszem działy się cuda (Pieniążki niepotrzebnie znikały) Ale na tych produktach się nie zawiodłam. 

Już po kilku dniowym stosowaniu tych produktów odczuwam widoczne efekty. Włosy są w dużo lepszej kondycji, zdecydowanie się polepszyła ich objętość nie są już oklapnięte. O włosy blond trzeba bardzo dobrze dbać są ładne ale ciężkie w pielęgnacji. 

Od czasu gdzie stosuje ten szampon oraz odzywkę włosy blond mają zdecydowanie lepszy kolor, bardzo ładnie podkreślony, i to zasługa oczywiście tych produktów. 

Taki szampon + odżywka dla moich włosów to numer 1. Zdecydowanie najlepsze produkty jakie miałam okazję testować i używać na swoich włosach. Te produkty zostaną ze mną na dłużej. Ponieważ idealnie sprawdziły się na moich włosach i co najważniejsze uzyskałam zadowalający mnie efekt. 

Włosy mam teraz zdrowe i piękne dzięki połączeniu szwajcarskiej natury z zaawansowaną technologią.
Polecam wypróbowanie tych produktów.


EFEKT:
Zdrowe, odżywione, wzmocnione i bujne włosy, emanujące pięknem.

Te produkty znajdziecie TU KLIK


  • Dla uzyskania optymalnego efektu umyć włosy Szamponem Swiss Image Edelweiss, następnie nanieść odżywkę na odsączone włosy, pozostawić przez chwilę i dokładnie spłukać.


Szampon i odżywka doskonale sprawdziły się na moich włosach ! 

Znacie te produkty ? 
A może używacie. Dajcie znać czy wam również tak doskonale się sprawdziły.

Polecam !!

Moja ocena 10/10


14 komentarzy:

  1. Mam ten zestaw, faktycznie przynosi poprawę jakości włosów, ale nie nadaje się do codziennego używania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten zestaw, ale dopiero zaczynam testować. Pachnie niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam osobiście, ale ostatnio dużoo tej marki na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zestawik i testuje :D , ale inny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich produkty są świetne. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam, ale narazie czelaja w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. Zniszczone i słabe włosy to moja specjalność. Moje dokładnie takie sa. Zupełnie nie wiem dlaczego! Staram sie o nie dbać

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam, ale narazie Czekaja w kolejce na uzycie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów ale ciekawie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oraz kolejny spotykam się w blogosferze z pozytywną opinią na temat tej firmy, czyli coś w tym musi być👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  11. o coś dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger