Wish lista #1 Rosegal

Cześć kochani <3 chce wam przedstawić moją pierwszą wish listę od Rosegal <3 

Bardzo zauroczyła mnie ta Bluzka - lekka, elegancka doskonała ! Więcej takich bluzeczek znajdziesz TU --> MORE


 KLIK


Kolejna bardzo ładna i elegancka <3 Bardzo mi się spodobała idealna na letnie dni ! Dodatkowym plusem jaki zachęca do kupna to cena. <3 

Więcej znajdziesz tu -- > MORE 



Również ta jest znakomita :) Zdecydowanie dla stworzona dla Mnie <3

Więcej znajdziecie tu MORE



Mam dla Was również niespodziankę kupon dla moich Fanów 

Chcesz nowe ubrania ??
Czemu nie, zobacz TUTAJ 

Dodatkowe 10 % z kodem RGEN 

Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!

Kod wykorzystacie na tej stronie ROSEGAL.COM 



Bardzo proszę o KLIK 

1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK
6. KLIK
7. KLIK






19 komentarzy:

  1. Bluzki nie na moją figurę, ale wyglądają spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzka z różą coś pięknego, bardzo lubię hafty <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bluzeczka wpadła mi w oko. Śliczna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie do mojej figury ;-; ostatnia bardzo mi się podoba :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikane kochana:) podoba mi się ta z motywem róży

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna ta bluzka z motywem kwiatowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta biała strasznie m się podoba, ale mam już takich pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka rózowa śliczna :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeansowa jest rewalycyjna

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza bluzeczka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta niebieska z aplikacją kwiatową jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzka, zwłaszcza ta pierwsza

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger