Żel do Higieny intymnej - Idea25Hennet

Tym razem przedstawiam wam kolejny super produkt Idea25Hennet jakim jest Żel do Higieny Intymnej Kota Dębu.


Kora dębu znana jest z działania ściągającego, łagodzi i ułatwia higienę przy podrażnieniach miejsc intymnych.


Skład: Aqua, Lauramidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Quercus Petrae Bark Extract, Olive Oil Polyglyceryl-4 Esters, Hydroxyethylcellulose, Parfum, Disodium EDTA, Citric Acid.



Żel do higieny intymnej : 
  • DZIAŁA ŚCIĄGAJĄCO
  • UTRZYMUJE FIZJOLOGICZNE PH
  • ŁAGODZI PODRAŻNIENIA


Żel stosuję kilka dni i już widzę zadowalające mnie działanie. Żel jest bardzo przyjemny w codziennej pielęgnacji okolic intymnych. Żel działa łagodząco ułatwia higienę przy podrażnionych miejscach intymnych. Mogę już zapomnieć o nieprzyjemnym podrażnieniu jakie odczuwałam jakiś czas temu.  Dzięki temu żelowi mogę czuć się świeżo, czysto i przyjemnie. Ten super produkt możemy stosować codziennie, za pomocą pompki jaką posiada żel możemy dozować potrzebną ilość na dłoń, dokładnie umyć okolice intymne i spłukać wodą. 
Żel ma bardzo przyjemny zapach.
Po stosowaniu go wiem że zostanie w moim domu na dłużej. Jestem bardzo zadowolona z działania tego produktu. 

Cena żelu to : 33.50 zł


Używacie tego żelu ?
Jaka jest wasza opinia o tym produkcie ?
Lubicie go ? Dajcie znać :)


Dla mnie ten żel jest wyjątkowy i idealny dla mnie !!
Jak najbardziej polecam <3 

Moja ocena 10/10

Pozdrawiam. 



15 komentarzy:

  1. oo mam ten żel, ale ułamała mi się pompka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia zrobiłaś:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeden z lepszych płynów jakie stosowałsam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego żelu i raczej nie używam tego rodzaju kosmetyków- robią mi więcej szkody niż pożytku :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno płyny do higieny intymnej to ściema, a ostatni jakiego używałam wywołał u mnie infekcje ._.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam marki, ale ciekawie się prezentuje. Na mam zapas produktów PrOVag do higieny intymnej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój żel się akurat kończy, więc z chęcią wypróbuje coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena trochę z wyższej półki, ale jakość musi kosztować

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co widzę, produkt godny wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co zauważyłam produkt świetny, chyba się skuszę na jego kupno

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobnie jak z pianką , nie znam tego produktu ale ju mi się podoba bo o korze dębu słyszę same plusy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam firmy ale myślę że warto;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem w trakcie testowania😊 póki co sprawdza się rewelacyjnie👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger