LNIANA MASKA DO WŁOSÓW - StraganZdrowia

Dobry wieczór kochani ! <3
Dziś mam dla was rewelacyjny post na temat zjawiskowej maski do włosów ! 
Tą niesamowita maskę otrzymałam od Stragan Zdrowia.
Poniżej znajdziecie dużo informacji na temat Maski oraz moją opinię <3

Zapraszam do czytania i komentowania..


Lniana maska do włosów 150ml

Hypoalergiczna maska do włosów z ekstraktem z nasion lnu zwyczajnego i olejem kokosowym przeznaczona jest do pielęgnacji włosów suchych i łamliwych.
Jest bogata w składniki nawilżające i odżywcze, pozwala poprawić wygląd i kondycję włosów.
Olej kokosowy, dzięki swoim wyjątkowym właściwościom, wykazuje zdolność przenikania do struktury włosa, zwiększa nawilżenie końcówek, zapobiega także ich rozdwajaniu się.
Związki śluzowe, zawarte w nasionach lnu, powlekają i chronią włosy, znakomicie je wygładzając.
Nałożenie maski po umyciu ułatwia rozczesanie włosów, zapewnia efekt miękkich, lekkich i lśniących kosmyków.
Stosowanie maski jako kompresu, przed myciem, zdecydowanie poprawia nawilżenie i zwiększa elastyczność włosów.


Składniki:

Woda, Ekstrakt z nasion lnu, Alkohol cetylowy, Olej kokosowy, Cukier, Gliceryna, Olej z pestek winogron, Kwas stearynowy, Panthenol, Glukozyd decylowy, Oleinian glicerolu, Kwas mlekowy, Guma guar, Witamina E, Benzoesan sodu, Betaina kokamidopropylowa.


Sposób użycia:

Na umyte włosy nałożyć maskę na całej długości włosów i spłukać po ok. 2 minutach. Można stosować po każdym myciu włosów.
Jako kompres regenerujący: przed myciem wetrzeć maskę we włosy, owinąć ręcznikiem na min. pół godziny. Następnie dokładnie spłukać i umyć włosy szamponem. 

Stosować 1-2 razy w tygodniu.



Cena maski : 27,50 zł

A znajdziecie ją TU


Moja opinia :

Ta maska to dla mnie cudowne odkrycie. Szukałam ideału i znalazłam, jest perfekcyjna dla moich włosów, zdecydowanie najlepsza jaką miałam.

Dzięki tej masce moje włosy odżyły, poprawiła się ich kondycja w bardzo dużym stopniu włosy są delikatne. Już po kilku użyciach widać efekt jaki daje maska. 
Maskę stosowałam na różne sposoby raz od razu po myciu a kilka razy maskę użyłam jako kompres na włosy. Te 2 sposoby dają znakomity efekt. Nawet jak nie macie czasu na takie kompresy to polecam stosowanie maski po umyciu włosów. 

Dzięki niej rozczesywanie włosów jest łatwiejsze, bez problemu można to zrobić. A niestety miałam z tym problem, gdy rano się budziłam ciężko było mi rozczesywać włosy, teraz to żaden problem. 

Maska zapewnia efekt miękkich, lekkich i lśniących kosmyków.

Dla mnie ta Maska to mój numer 1
Po prostu MUST HAVE

Maska zostanie ze mną na bardzo długo.

Na stronie gdzie możecie zamówić maskę możecie liczyć na profesjonalną obsługę, podejście do klienta mają wspaniałe, piszą bardzo miło. Wysyłka expresowa. Wszystko ze strony sklepu jest perfekcyjne. Jak najbardziej POLECAM. 
Często robię zakupy przez internet i niestety nie zawsze można liczyć na profesjonalizm. 
Tu macie to gwarantowane. 




Maska jest cudowna.

Polecam gwarantuję 100 % zadowolenia 

17 komentarzy:

  1. wow ! to trzeba koniecznie przetestować. nic nie testowałam z tej firmy, ale znam ze słyszenia. a produkty widać mają ekstra, bo wiele razy spotykałam się z pozytywnymi opiniami, więc na pewno cos przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo nie znam tego ale super bylo ny poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja babcia używa masek i jest uczulona na wiele kosmetyków, więc taka hipoalergiczna maska może być dla niej dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt. Z checia bym go wypróbowala.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa czy taka maska nie będzie przyciemniała włosów, jak olej lniany...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś zabieram się za zrobienie porządku w kosmetykach - mam tego zdecydowanie za dużo :O Jak zużyję wszystko, może zrobię zakupy w Sylveco, bo dawno już nic nie miałam tej marki, a lubię te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam, ale bardzo ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka kosmetyków z Sylveco i je uwielbiam :) Z doświadczenia wiem, że masek nie nakłada się na całe włosy, tylko od wysokości uszu, ponieważ kosmetyki w nich zawarte (nawet najlepsze) mogą negatywnie wpływać na warstwę lipidową skóry, powodując m.in łupież itp.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie sylveco i vianka. Dobrze dzialaja te kosmetyki na moja skore i wlosy

    OdpowiedzUsuń
  10. O właśnie poszukuję jakiejś maski do włosów :)

    http://sandziv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylveco i jej rodzime marki bardzo mnie ciekawią. Skoro działa, to na pewno ją kupię, kiedy tylko zmniejszę ilość zapasów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Maska wydaje sie Fajna, jednak ja boję sie eksperymentować na włosach. Mam słabe i rzadkie. Boję się, że wyłysieje dlatego póki co zostaje przy swoich magicznych preparatach

    OdpowiedzUsuń
  13. Sylveco ma bardzo dobre kosmetyki, zawsze jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam, bardzo dobrze się spisała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie na moje przetluszczajace się włosy ta maseczka🙄🙄🙄
    Ale sklep stragany zdrowia bardzo polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałaby mi się taka maseczka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger