Minky !!

Kocyk kołderka Minki ! <3 
Chyba każdy posiada już taki cudny komplecik w swoim domu :)
Ten kto ma dziecko w domu coś tak milutkiego i ciepłego to podstawa :)  A dodatkowo wygląda przepięknie <3 


Tak cudowny komplecik otrzymałam od MaMi handmade
Taki zestaw jest idealny zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki. 
W naszym domu zagościł komplet minki podusia + kołderka w śliczne kolorowe pieski. Kołderka jest bardzo ładnie uszyta, milutka i bardzo ciepła na chłodne dni idealna ! <3 Rozmiar takiego zestawu można dowolnie wybierać oraz kolorystykę. 

Posiadacie takie kołderki - kocyki lub podusie ??



Jak najbardziej Polecam !!
Komplecik jest mega ! <3

16 komentarzy:

  1. o jejku komplecik jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie takie komplety. prześliczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam sobie matetiał żeby uszyć takie poszewki ale coś nie mam weny. Piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już taki zestaw, ten jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja corcia tez miala komplet minky w glebokim wozku

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie urocze:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne. Te kocyki stały się modne gdy moje dzieci były już duże i nie miałam okazji z nich korzystać

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudowny zestaw. My mamy podusię z minky :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentują, piękne, kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger