INDIAONLINE POLAND - Piling do twarzy

Witajcie kochani ! <3
Dziś przychodzę do Was z rozświetlającym pilingiem do twarzy z drzewem sandałowym.  Ten znakomity peeling otrzymałam od Indiaonline Poland Zapraszam do odwiedzenia strony Fb. 


DermoViva Sandalwood Illuminating Face Scrub
Rozświetlający peeling do twarzy z olejkiem sandałowym
Pojemność : 150 ml
  • oczyszcza
  • usuwa martwy naskórek
  • łagodzi
  • odświeża
  • rozświetla


Rozświetlający peeling do twarzy z olejkiem sandałowym przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, a w szczególności do skóry tłustej i mieszanej.  
Olejek z drzewa sandałowego wspaniale łagodzi i koi stany zapalne oraz podrażnienia skóry, leczy różnego rodzaju infekcje, przyjemnie zmiękcza, odświeża i rozświetla skórę. Dodatkowozapewnia uczucie chłodu i odświeżenia. Peeling usuwa powierzchni skóry twarzy wszelkie zanieczyszczenia, martwy naskórek i zaskórniki. 
Istotną wartością tego składnika jest bardzo przyjemny aromat, doceniany jako charakterystyczna nuta zapachowa wielu perfum.
Produkt nie zawiera sls, parabenów i mydła. Jest łagodny dla skóry, testowany dermatologicznie.


Moja opinia :

Ten peeling jest idealnie stworzony dla mnie, zapach jest śliczny i bardzo przyjemny. Peeling jest bardzo łagodny dla skóry. Ten produkt doskonale usuwa zanieczyszczenia czy martwy naskórek. Idealnie dba o moją skórę twarzy. Mój mąż również go wypróbował i był zadowolony, z działania tego peelingu. 

Peeling przyjemnie odświeża i rozświetla skórę. Ten kosmetyk bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy pozostawiając ją bardzo delikatną, idealnie zmywa się z twarzy. 

Peeling stosuję już jakiś czas i jestem bardzo zadowolona z efektów jaki daje ten produkt. Jest bardzo wydajny i starcza na dość długi okres użytkowania. 

Poręczne opakowanie zawiera lupkę  ( kółeczko ) na której widać ile produktu zostało. Opakowanie jest ładne i bardzo proste. Lubię tego typu opakowania.

Jak stosować peeling z olejkiem z drzewa sandałowego?

2-3 razy w tygodniu nanieść peeling na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Wykonać delikatny masaż omijając okolice oczu, zmyć ciepłą wodą


Jak najbardziej POLECAM wypróbowania tego peelingu.

Jak dla mnie jest znakomity.

Używacie peelingów ?
A może macie już ten peeling ?
Jak wasze opinie ?

22 komentarze:

  1. skusiłaś mnie na ten peeling. dostanę go stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie znam, ale peelingów ogólnie używam, właśnie 2-3 razy w tygodniu. Mam dużo suchych skórek na twarzy, więc muszę się ich pozbywać. Skończyłam właśnie drugie opakowanie peelingu morelowego Soraya :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również mam ten sam problem :)
      I jak dobry ?? może również go kupię

      Usuń
  3. używam peelingów i bardzo lubię :) tej nie testowałam, ale na pewno przypadłoby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam peelingi:D Ten może być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa czy u mnie by się sprawdził. Może kupię i wypróbuję.
    Gdzie go mogę znaleźć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling dobra rzecz. Ja stosuję mniej więcej raz na trzy dni. Ten wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peelingi ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś go wypróbuje na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja peelingów nie używam. Nie znam sie na nich zupełnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego peelingu, z chęcią przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, dla skóry tłustej i mieszanej:) To coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy, ale niestety ja mogę tylko enzymatyczne stosować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Peelingi uwielbiam każde więc kupuje Twój post :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam niestety za peelingami:(

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja stosuje peelingi regularnie. Ten wydaje sie byc godny uwagi. Na pewno go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi sie to że jest łagody dla skóry bo moja twarz różnie reaguje :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger