Delikatna pianka do codziennego mycia twarzy i demakijażu, Tess Idea 25


Witajcie kochani w ten zimny czwartkowy wakacyjny dzień, Niby wakacje a przez te pogody nawet ich bardzo nie czuję. Niedługo mam chrzest córki i mam nadzieje że będzie ciepło :) Ale przed chrztem dbam o siebie aby wyglądać zniewalająco ha ha wiem wiem to moja córka będzie wtedy najważniejsza ale ja również chce wyglądać ładnie a pomaga mi w tym Idea25Hennet i ich Delikatna pianka do mycia twarzy i demakijażu. My kobiety uwielbiamy dbać o siebie :)

A niżej kilka zdjęć i opinia :) 
Zapraszam do czytania i komentowania 


IDEA25, to rodzinna firma zajmująca się produkcją kosmetyków pochodzenia roślinnego. Podczas wytwarzania kosmetyków, marka ma na uwadze osoby, które mają tendencję do alergii, a ich skóra jest delikatna i wymagająca.

Niezwykle delikatna pianka do codziennego mycia twarzy i demakijażu, idealna dla skóry szczególnie wrażliwej ze skłonnością do alergii. Skutecznie  oczyszcza i usuwa makijaż nie powodując uczucia ściągania (wysuszenia) skóry oraz nie podrażnia oczu. Działanie zostało potwierdzone w badaniu dermatologicznym z udziałem lekarza okulisty.
Wyciąg z przywrotnika (alchemilla vulgaris ): ziele o długiej tradycji stosowania, mające wyjątkowe właściwości osłaniające i regenerujące. Koi,  osłania,  zmniejsza nadreaktywność skóry na czynniki zewnętrzne.
Ecodermine™: mieszanina pochodnych cukrowych- odbudowuje ekosystem skóry,  oraz wykazuje działanie  łagodzące, tonizujące oraz nawilżające.
Betaina z melasy oraz oliwa z oliwek w postaci estrów: zabezpieczają skórę przed podrażnieniem i wysuszeniem.

Skład :
Ingredients (INCI): Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Olive Oil Polyglyceryl-4 Esters, Betaine, Glycerin, Alchemilla Vulgaris Extract, Xylitol, Lactitol, Polyquaternium-10, Disodium EDTA, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.


  • * UTRZYMUJE NATURALNĄ FUNKCJĘ BARIEROWĄ SKÓRY
  • * ZAWIERA WYCIĄG Z PRZYWROTNIKA I ECODERMINE™
  • * NIE ZAWIERA: SLS, SLES, FTALANÓW, PEG, PARABENÓW


Cena :  29.90 zł

Moja opinia :

Pianki używam każdego dnia, rano myje nią twarz a wieczorem zmywam nią makijaż. Dla mnie ważne było aby pianka nie wysuszała mi skóry abym nie czuła że twarz mam bardzo ściągniętą. Nie lubię tego uczucia. Cenie za to tą piankę ponieważ nic takiego u mnie nie spowodowała. Skóra na twarzy po stosowaniu jest przyjemna i dokładnie umyta. Powiem wam szczerze że jestem pod wielkim wrażeniem tej pianki lubię ją bardzo używać. Pianka Działa osłonowo i  łagodzi podrażnienia. Dodatkowo pianka nie piecze w oczy, dla mnie to super wygoda. 

Pianka zamknięta w wygodnym opakowaniu z aplikatorem w formie pompki ma subtelny, ziołowy aromat. Wystarczy dwukrotne naciśnięcie pompki, aby odpowiednia ilość spienionego płynu pojawiła się na naszej dłoni.

Ten produkt mnie zachwycił!!! 
A Wy miałyście okazję już go poznać???


Jak najbardziej Polecam !! 
Pianka jest rewelacyjna .. 

Moja ocena 10/10
Pozdrawiam <3



24 komentarze:

  1. O kurde! Przydałaby nam się taka pianka. Mamy wrażliwą twarz, ale raczej nie alergiczną :) Super, że służy także do demakijażu. Super recenzja! Lubimy takie szczere notki! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. pianki do twarzy bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam. Ja teraz uwielbiam piankę do mycia twarzy z Himalya :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale lubię formę pianki w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej pianki nie znam, ale uwielbiam piankę od Under Twenty, jest świetna!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam, że nie znałam i nie widziałam wcześniej tego produktu - chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i stosuję. Jest rewelacyjna, delikatna, nie pod rażenia skóry. Mam niestety skórę skłonna do alergii, więc dobranie odpowiedniego kosmetyki to nie ladawyczyn. Podoba mi się jej skład i to, że produkowana jest w Polsce, przez polską firmę, lubię i wspieram polskie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. O coś dla mnie szukam od dawna pianki, która nie wysuszy mojej skóry i odpowiednio się sprawdzi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam tej pianki, ale bardzo lubię pianki do mycia twarzy :) moja cera świetnie się po nich czuje i staje się bardziej promienna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam nigdy o tej piance, ale widzę, że warto ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam marki, ale uwielbiam wszystkie pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta pianka ale cena troszeczkę za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i używam. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie używam, ale chyba zacznę, skoro są tak dobre.
    ,

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam firmy ale duży plus za to , że stosują naturalne skladniki ! Muszę ją koniecznie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie czeka na testy, już się nie mogę doczekać żeby sprawdzić jak u mnie się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zapoznaje się i z firmą i z pianką! Pierwsze wrażenie dość pozytywne👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger