Cholesterol w dobrym poziomie !

Witajcie jakiś czas temu otrzymałam od GardenPharm - Siłami Natury miesięczną kurację, suplementu diety 

Cholester, kilka dni temu skończyłam zażywać ten suplement diety, niżej znajdziecie moją opinię. 



  Cholester

   Cholesterol na dobrym poziomie


Cholester to suplement diety, którego składniki 
(zwłaszcza monakolina K z fermentowanego czerwonego 
ryżu oraz sterole roślinne) wspomagają działanie układu 
krwionośnego, miedzy innymi poprzez utrzymanie 
cholesterolu na prawidłowym poziomie.

30 tabletek po 750 mg (1 tabletka dziennie)
Cena : 29.90 zł


Moja opinia :

Jestem już po 30 dniowej kuracji i powiem wam że na samym początku sceptycznie podeszłam do tego produktu, myślałam że on nic nie pomoże że to nic nie da, to nie dla mnie. A jednak zdziwiłam się efektem, i jestem nim bardzo mile zaskoczona. Produkt bardzo łatwo się przyswaja i szybko można poczuć jego leczniczy wpływ na ciało, człowiek ma więcej wigoru i siły oraz chęci na wszelkie codzienne obowiązki a i samopoczucie ma lepsze.
Taki suplement bardzo przydałby się mojemu Tacie i teraz jak już wiem że działa na pewno mu go zakupię.

Tabletki bardzo łatwo się połykało, nie miałam z tym żadnego problemu. 

Zdecydowanie polecam osobą które zmagają się z wysokim cholesterolem.

Na stronie znajdziecie więcej produktów takie jak :

Cholester
Dobra Waga + Cholester
Detox + Cholester 
Zdrowe Kolana
Viveron



Jak najbardziej polecam !!


15 komentarzy:

  1. nie mam problemu z cholesterolem więc nie kuszą mnie takie suplementy

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt nie dla mnie, odżywiam się w sposób zbilansowany :) ale skoro zauważyłaś różnicę- znaczy- działa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie kuracji mam nadzieje ze efekty będą rownie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z moich cholesterolem wszystko jest ok, ale mojemu tacie by się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cholesterol mam w normie. Mimo, ze jem obledne ilosci slodyczy, ale chyba nadrabiam tym ze nie jem miesa 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nawet nie wiem ile mam cholesterolu, moze zmierzę przy nastepnej okazji

    OdpowiedzUsuń
  7. nie uzywam takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co na szczęście nie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie nie potrzebuje takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja narazie nie potrzebuje i obym nie potrzebowała. W sum9e noe biorę żadnych suplementów

    OdpowiedzUsuń
  11. O nasz organizm trzeba dbać w każdym wieku, a z pewnością nam się odwdzięczy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba rok temu miałam cholesterol jak starsza pani mimo, że mam teraz 18lat jednak naszczęście wszystko wróciło do normy, ale w razie potrzeby bede pamietac o tym produkcie:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam problemu z cholesterolem ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger