OPINIA - WŁOSY PEŁNE BLASKU - MIASTO WŁOSÓW - JOICO BLONDE LIFE



Taką przesyłkę otrzymałam od Miasto włosów . Bardzo dziękuje za możliwość testowania tak wspaniałych kosmetyków do moich włosów. 
Miałam co testować bo jak widać na zdjęciu otrzymałam 3 kosmetyki do włosów takie jak :







Moja opinia :

Wszystkie 3 produkty jak najbardziej polecam ! 
Moje włosy odżyły są odżywione i pełne blasku.

Maska nabłyszczająca do włosów blond 

Maska JOICO Blonde Life™ Brightening

Maskę stosowałam na wilgotne umyte szamponem włosy, pozostawiłam ją na 5 min. 
Po 5 minutach włosy spłukałam wodą. Maska odżywiła moje włosy, nawilżenie było już czuć jak nakładałam maskę, włosy dzięki tej masce mam gładkie miłe w dotyku oraz błyszczące.
 Maska dodatkowo neutralizuje żółte odcienie i zapobiega blaknięciu oraz pojawianiu się an włosach blond niepożądanych tonów. 
Włosy blond nie są łatwe z pielęgnowaniu dodatkowo moje włosy szybko się wysuszają i są jak siano. Ale dzięki tej masce widzę zadowalające mnie efekty!
 Rezultat po stosowaniu maski jest cudowny ! Dawno już nie miałam tak pięknych włosów. 

Pojemność maski to 150 ml
Cena 109.00 zł 

Szampon nabłyszczający do włosów blond

Szampon JOICO Blonde Life


Szampon należy stosować na mokre włosy, zapienić i spłukać. Szampon ma bardzo przyjemny zapach. Szampon oczyszcza i dodaje połysku.
Szampon dla moich zniszczonych po koloryzacji włosów jest idealny. 
Włosy po malowaniu były zniszczone pozbawione blasku, koloryzacja bardzo wysuszyła moje włosy, dodatkowo są cienkie i szybko się przetłuszczają. 
Szampon stosowałam co dziennie włosy odżyły są pełne blasku, szampon usuwa żółte odcienie i to uważam za wielki plus ! Bo to było mi bardzo potrzebne, włosy blond często po koloryzacji mają właśnie takie niechciane odcienie.
Szampon gwarantuje piękny czysty kolor oraz miękkie włosy i uczucie czystości. I właśnie takie włosy teraz posiadam.  Piękne odżywione czyste, bez żółtych odcieni. 
Włosy stały się o 100 % piękniejsze i zdrowsze. Teraz mogę cieszyć się włosami i pokazywać ich ludziom. Nie muszę się ich wstydzić 

Pojemność szamponu to 300 ml
Cena 75,00 zł

 Odżywka nabłyszczająca do włosów blond 

Odżywka JOICO Blonde Life™ Brightening


Odzywkę należy stosować na umyte szamponem wilgotne włosy. Pozostawić odżywkę na kilka minut i spłukać. 
Gdy moje włosy przed stosowaniem tych preparatów wyglądały jak siano miałam problem z rozczesywaniem ich były poplątane i bardzo często wypadały ponieważ aby ich rozczesać musiałam ich szarpać szczotką. 
Jednak o tym mogę już zapomnieć dzięki tej odżywce rozczesywanie włosów to przyjemność. Włosy po stosowaniu są cudownie miękkie i delikatne.
Nawilżająca odżywka łącząca w sobie lekkość balsam i moc serum gwarantuje niesamowicie silne nawilżenie bez obciążenia oraz delikatny, szampański połysk.

Pojemność odżywki to 250 ml
Cena 80.00 zł



DLACZEGO POKOCHASZ LINIĘ BLONDE LIFE: Dlaczego pokochasz linię Blonde Life


  • Gwarantuje piękny blond do 8 tygodni (podczas używania szamponu, odżywki i maski, które zabezpieczają kolor w 80% aż do 18 myć)
  • Włosy są zdrowsze i nawilżone
  • Włosy są silne, a uszkodzenia zniwelowane aż w 50% już po pierwszym użyciu
  • Włosy są rozjaśnione aż do 9 poziomów dzięki pudrowi z tej linii
  • To najszybszy sposób na rozjaśnienie włosów i nadanie im blasku

Polecam !
Moja ocena 10/10 



17 komentarzy:

  1. Znam tą markę i bardzo sobie cenię jako do pielęgnacji moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że mają dobre produkty- niestety nie miałam możliwości używania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam cię do sklepu https://www.miastowlosow.pl/ Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Nie słyszałem za bardzo o tym produktach, aczkolwiek recenzja jest zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam ! włosy są cudowne miękkie w dotyku. i znakomicie odżywione

      Usuń
  4. Bardzo lubie szampony i odżywki rozjaśniające włosy, a po twojej recenzji chyba sobie kupię któryś z produktów tej firmy :)
    alexazarzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty mają piękne opakowania, a ja mam manie na tym punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam kosmetyków nabłyszczających do włosów. Ogólnie moje są bardzo cienkie i łamliwie więc być może coś takiego by się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO TAK JAK MOJE PRZED STOSOWANIEM TYCH KOSMETYKÓW ! TERAZ MAM WSPANIAŁE WŁOSY :)

      Usuń
  7. Te produkty wydają się bardzo fajne, uwielbiam nabłyszczenie na moich włosach :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy może dlatego ze cena trochę wysoka. Opakowania wyglądają bardzo profesjonalnie. Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CENA WYSOKA ALE TE KOSMETYKI WARTE SĄ TEJ CENY ! MOJE WŁOSY DAWNO NIE CZUŁY SIĘ TAK WSPANIALE

      Usuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tych produktach, ale wydaja się być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger