Kocyk Minki ! Opinia

Kocyk Minki od Jagodowa Kraina <3 


Piękny kocyk z milutkiego materiału minki + bawełna w jednorożce. 
Kocyk bardzo ładny, milutki dobrze wykonany nic nie wystaje po praniu kocyk jest idealny jak nowy nie niszczy się. 

Jeden z moich i mojej córci ulubionych kocyków. 
Dla mojej małej niuni jest idealny. Bardzo go lubimy i jeździ z nami wszędzie, już kilka razy go prałam i nic się z nim nie dzieje. 
Mamy kilka kocyków z tego materiału jednak ten jest o wiele lepszy ! 
Mięciutki i delikatny. A w dodatku jest mega cieplutki. 


Z wielką przyjemnością kupię jeszcze jeden taki kocyk.
Bawełnę jak i kolorystykę materiału minki można dowolnie wybierać. Wszystko do uzgodnienia z Jagodowa Kraina. Pani jest Bardzo miła i z przyjemnością pomaga w dobraniu kolorystyki. 


Kocyk Minki to dla mnie rewelacja ! <3 

Jak najbardziej polecam !! 

3 komentarze:

  1. Bardzo Ładny kocyk :) Piekny wzór ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te kocyki i napewno mięciutkie.Ja jak byłam w pierwszej ciąży z córką to jeszcze takich cudeniek nie robili ale teraz dla drugiej niuni obowiązkowo��������
    Baśka Bezubik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednorożce zawsze w cenie u dziewczynek ;) A kocyk piękny! Tez uwielbiam minky.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger